Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Hitta en kille som inte tänker på utseendet

Du TS jag vet inte hur man gör, men jag är lika nyfiken som dig...

Är så jädra trött på alla du är så snygg, söt, läcker ,sexig mm...

Har bestämt mig att om de någonsin blir en nästa man i mitt liv, så skall de vara för att han tycker att jag har något innanför pannbenet annars kan de kvitta.. Tänker inte längre köpa svar som du e snygg eller söt mm.

Vila i frid M.G. Älskad och saknad!
  • HäckHäxan
    Sandra Örebro skrev 2008-06-25 22:26:04 följande:
    Nämen GRATTIS där kommer en som förstår mej. Jag känner precis likadant. Jag vill hitta en kille som tycker att jag har något innanför pannbenet, och inte tror att jag är ute efter hans spermier/sex för att bli gravid.
    Nåja själva sperma problemet har jag aldrig haft, kanske för att skaffa barn inte varit min högsta dröm... trots att jag numera har barn... shit happens

Men visst förstår jag vad du menar. Det är trist och tröttsamt.. Men för att ge dig hopp så har jag faktiskt lyckas träffa några pärlor som dels raggat på ett helt annat sätt och som totalt hoppat över själva söt grejen ett bra tag, tills man känner varandra, de är de killarna med lite pejlingläge på hur man är som uppfattar den biten tror jag.

tex mitt ex, fd sambo.... Han sa inget sånt nästan alls i början, nån enstaka gång, typ när vi skulle ut och äta och man klätt upp sig, men annars inget tjat alls.. Däremot kunde han säga till folk att jag var förbannat smart och kvick och rapp i käften, vilket då tydligen imponerade på honom
  • HäckHäxan
    Raka Pungen skrev 2008-06-25 21:35:20 följande:
    Hahahahhaha jaha? Och varför "borde man inte få heta" som jag gör?
    Jag gillar ditt namn... de ger mig fina tankar..
  • HäckHäxan
    marina 81 skrev 2008-06-25 22:28:28 följande:
    Utseende är första intrycket. Min första kommentar om min nuvarande man var att just var snyyyyyyyyyyygg. Sen så visade han ju upp en massa fina sidor som gjorde att jag ville ha en relation med denna snygga kille. Det är oftast så det brukar funka. Vill du inte nån ska se dig utan bara döma dig efter hur du pratar o uppför dig får du väl bli muslim o ta på dig burka..
    Det fungerar inte att raka av sig håret och göra sig fulare.. det vet jag.. har testat!
  • HäckHäxan
    marina 81 skrev 2008-06-25 22:31:27 följande:
    jag fattar inte hur det kan vara en förolämpning att nån tycker man är söt? Var du blåst så skulle de ju inte stanna med dig ? Då skulle de försöka sig på en kväll o sen dra..men om en kille som tycker du är söt dessutom vill ha en relation till dig så tycker han ju du är bra som person också.
    Det är väl så enkelt att alla inte tycker att de är så imponerande när någon säger att man är söt... Att man själv kanske anser att man har andra kvaliteter som är långt bättre och viktigare...
  • HäckHäxan
    marina 81 skrev 2008-06-25 22:33:04 följande:
    haha..nä, det finns väl de som tycker det är snyggt också!
    Japp en hel del *sjukt* flera frågade om jag var sån där sadomachosist (hur de nu stavas) jag svarade iaf att om de gav mig en tusen lapp så kunde ja tänka mig att nita dom
  • HäckHäxan
    FIame skrev 2008-06-25 22:35:37 följande:
    Den 33åriga killen då? Varför inte honom? Tycker det verkar skumt det hela.Han kanske väger upp åldern med att han har ett stabilt jobb och är snäll och trevlig. Kanske den 20 åring du hittar inte alls blir snäll och trevlig och stabil.
    Du får gärna skicka vidare en 33.36 åring till mig
  • HäckHäxan
    Dorian Ertymexx skrev 2008-06-25 22:37:37 följande:
    Sandra Örebro skrev 2008-06-24 20:45:53 följande: Ja. Sök dig till äldre killar. Ahem. VETTIGA äldre killar.
    Flörtar du bajby???
  • HäckHäxan

Jag hittar sällan sånna äldre killar IRL.... dock har jag hittat sånna som är yngre än mig och ofta vettigare än vad jag är, som tösens pappa och min fd sambo...

För min del är de helt enkelt så att jag lägger benen på ryggen och drar fort som fan så fort de verkar börja bli minsta lilla allvar.... Mest för att jag helt enkelt är skitskraj!!!

Så nu vet världen om de3n sidan av mig också

• HäckHäxan
    Dorian Ertymexx skrev 2008-06-25 22:41:25 följande:
    Med dig? Alltid raring! *smeker kind och daskar till lekfullt på baken*
    Mmm njuter av lite lagom med dask
  • HäckHäxan
    Dorian Ertymexx skrev 2008-06-25 22:43:25 följande:
    Sandra Örebro skrev 2008-06-25 22:38:44 följande: Ha litet tålamod. Han kanske är orolig för vad du vill, och om du är mogen nog. Vet att jag tyckte 20-åringar var litet unga när jag var så gammal. :)
    Jag har kommit till en slutsats, jag är nog förbaskad omogen för min ålder alltså! Är de ok att ragga 16-17 åringar då???

*snälla* Dom e ju sååå söta
  • HäckHäxan
    Dorian Ertymexx skrev 2008-06-25 22:47:02 följande:
    Hey, så länge du inte blir monogam med någon av dem förrän jag får försöka förföra dig, absolut! ;)
    Nej de hade jag inte tänkt.. bara smaka lite lätt
  • HäckHäxan
    Dorian Ertymexx skrev 2008-06-25 22:51:22 följande:
    Hahaha, gör så! De lär bli massivt glada! ;D
    heheh.. de sa min mamma härom dagen som tydligen tror att jag ligger med min bror komnpis på 17.. nåja iaf så sa hon lite fint.. ehh killar i den ålder gillar äldre kvinnor... OCh försökte fiska lite..

Ja bara svarade heeelt förvånat va??? Menar du det? De har jag aldrig märkt, men du kanske vill dela med dig av erfarenheten..

*tystnad*

Sen kom ett nåja, hur mår Freja då??

• HäckHäxan
    Dorian Ertymexx skrev 2008-06-25 23:05:11 följande:
    *skrattar* Well handled. ;D
    Hon har väl lärt mig väl mor min
  • HäckHäxan
    finntroll skrev 2008-06-25 23:06:03 följande:
    Humm, tycker är samma problem fast då gäller det tjejer. Så jag vet hur det känns
    Visst är de irriterande... när människor inte ser lite längre...
Svar på tråden Hitta en kille som inte tänker på utseendet