Sandra Örebro skrev 2008-06-25 22:26:04 följande:
Nämen GRATTIS där kommer en som förstår mej. Jag känner precis likadant. Jag vill hitta en kille som tycker att jag har något innanför pannbenet, och inte tror att jag är ute efter hans spermier/sex för att bli gravid.
Nåja själva sperma problemet har jag aldrig haft, kanske för att skaffa barn inte varit min högsta dröm... trots att jag numera har barn... shit happens
Men visst förstår jag vad du menar. Det är trist och tröttsamt.. Men för att ge dig hopp så har jag faktiskt lyckas träffa några pärlor som dels raggat på ett helt annat sätt och som totalt hoppat över själva söt grejen ett bra tag, tills man känner varandra, de är de killarna med lite pejlingläge på hur man är som uppfattar den biten tror jag.
tex mitt ex, fd sambo.... Han sa inget sånt nästan alls i början, nån enstaka gång, typ när vi skulle ut och äta och man klätt upp sig, men annars inget tjat alls.. Däremot kunde han säga till folk att jag var förbannat smart och kvick och rapp i käften, vilket då tydligen imponerade på honom