• Chanteuse

Nån mer som lyckats få 2 barn med samma födelsedag?(inte tvillningar)

Jag fick en dotter 20 juli 97, min näst yngsta dotter var beräknad 16/7-06 men valde snällt att stanna kvar i magen fram till syrrans födelsedag, allt för att sno all uppmärksamhet Så med andra ord har jag en född 970720 och en 060720.

• Svar på tråden Nån mer som lyckats få 2 barn med samma födelsedag?(inte tvillningar)
  • Yota

jag har bara ett barn, MEN (!!!) har två kusiner som fyller 1 April (syskon) OCH JAG FYLLER OXÅ 1 APRIL!! Hur stor är sanorlikheten egentligen!??

• Lilo75

Min äldsta son föddes den 15 april -95. 97 blev jag gravid med vår 4e son han föddes den 16 april, men hade nog kommit den 15 om jag inte tagit mina varma bad samt bricanyl...ville absolut inte få dem på samma dag.....Min 05:a fick bf datum den 15 april...men tack och lov kom hon 9dagar förtidigt....

Men vad är oddsen att 3 av mina 6 barn e födda i april??

Min brorsdotter "snodde" dock vår sons födelsedag i år och föddes den 15 april!!!
    Fantastiskt inte sant??

Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya..
  • cicci85

Min sambos två syskon har samma födelsedag, men det skiljer 13 år på dem. Sambon fyller år precis en vecka innan sina syskon...

• Chanteuse

Det är lustigt hur det kan bli Det är som jag o min bror, jag fyller år 12/7 och han fyller år 12/9.

• Scruffy

Mina barn är födda den 25:e i månaden.
    Dotter 25/8 och Sonen 25/12.
    Dottern är född 17.16 (kvart över)
    Sonen är född 21.15 (kvart över)
    Dottern kom BF-4 och Sonen BF+8.

Lite annan kuriosa.
    Dottern fyller år 4 veckor (28 dagar) efter min födelsedag
    Sonen fyller år 2 veckor (14 dagar) efter pappas födelsedag

• KPV0701

Min älskade son lyckades pricka in sin födsel på min födelsedag... Barnmorskorna tyckte det var oerhört roligt! Visserligen jag oxå, kunde ju inte fått en bättre present!

• Najzgirl

Min yngsta son är född den 15 agusti...på sin fars födelsedag...som han i sin tur redan delade med sin 1 år yngre bror

• Norpan81

Min systers 2 yngsta pojkar fyller på samma dag fast med 4 års mellanrum.

• Meria

Nej, men jag kommer säkert göra det. Sonen fyller julafton 06 (beräknad 12/12) och nästa är beräknad till 9/12-08

♥ Loke -06 & Lillfräs v.17 ♥
  • goldcoast

Min bror har 2 st på samma dag.
    9 år mellan dom.

Dessutom den dagen fyller min och min brors farfar år.

Svar på tråden Nån mer som lyckats få 2 barn med samma födelsedag?(inte tvillningar)