Inlägg från: qouix |Visa alla inlägg
  • qouix

Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!

Idag var jag hemma med min lilla son hela dagen, i morgon ska jag på seans med ett medium från tv4s "det okända", i helgen ska vi på babysim och så blir det lite babyrytmik nästa vecka...

Läs min blogg, handlar om lite allt möjligt, men mest om mitt liv som gräs'änka och nybliven mamma.. 

boddiz.se ~ blogg om livet som gräsänkemorsa ~
  • qouix

KOM Å LÄS!! Flört

Skriver om mitt liv, jag är en 23 årig mamma till min lilla son Emil som är 4 månader,
    Lever ett ganska så vanligt svensson liv förutom att min man är sjöman och lämnar mig ensam gräsänka varannan vecka..

Fotar mycket, fotar hunden, naturen, min unge och mycket vardagsbilder...
    Ibland med Iphonen ibland med min pärla Canon 550D !

Vad ska vi göra idag?! 

• qouix

Balanserar mammarollen med att vara gräsänka, ung och oerfaren förälder. I bloggen ikväll:

-Emil är snart 6 månader, tänderna är på G och vaknar varannan timme varje natt, hur slutar man nattamma och när ska jag få sova??!

• qouix

Ikväll avslöjar jag mitt hemska beroende, jag gör det minst 10 gånger och dagen och med jätte många olika, både känningar och totala främlingar...och jag kan inte sluta!!

boddiz.se!! 

• qouix

Nu är vår lilla kille 6 månader, och han rullar, äter mat och kan nästan säga "mama"...
    Jag å andra sidan har gått ner över 26 kg sedan han föddes och vågen fortsätter neråt..

Bilder i bloggen!

boddiz.se

• qouix

Ska göra om i min lilla Emil's rum, han börjar bli en stor kille nu och idag fick vi sänka spjälsängen!
    I morgon bär det av till Ikea och nyköp till bebisrummet!

Läs om mitt liv som småbarnsmamma, gräsänka och samtidigt där någonstans en ganska så vanlig ung tjej!
    Bilder i bloggen! 

• qouix

Emil fick en spindel-robot av sin morfar som kom hem från USA, vi provade köra den på köksbordet och Emil tyckte den var skit spännande. Det blir nog en ganska så teknisk liten kille det här!

Läs min blogg, handlar om mig som mamma o gräsänka och min lilla son Emil, 6 månader o hans små framsteg varje dag. Fotar o tänker mycket och det mesta hamnar i bloggen. Kom å läs! 

boddiz.se 

• qouix

För 6 månader sedan födde jag barn, och om 9 månader börjar jag polishögskolan.
    NU är det dags på allvar att börja träna...

Läs min blogg om mitt liv som gräsänkemorsa och om min återhämtning efter graviditeten.
    OCh se hur det går för mig med träningen inför mitt livs utmaning!

En massa bilder o tankar i bloggen! Kom o läs! Skrattande 

• qouix
    Har svarat på en massa frågor om min graviditet och om förlossningen. Det vill ni väl inte missa! Tungan ute
    Läs min blogg om mitt galna live som mamma, gräsänka och kvinna och om  förberedelse och träning inför mitt livs utmaning, polishögskolan!
    Massa bilder o tankar..

boddiz.se

• qouix
    Gräsänka, mamma och blivande polis, hur balanserar man det?
    Igår kom sjömannen hem från sjön, så nu är jag inte gräsänka på 4 veckor!
    Läs bloggen om mitt liv som Emils mamma, massa foton o tankar!

boddiz.se
Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!