Fiskarhedenvillan, del 4
Vilken koll du har Busungens mamma, tänk vad fort tiden ändå går...
Vilken koll du har Busungens mamma, tänk vad fort tiden ändå går...
Hjälp!
Hur många veckor var det nu grunden skulle stått innan man får lägga golv? Är det samma tid för de rum som man ska lägga klinkers i?
Hos oss tar snickarna nu några veckors semester...
Ska passa på att spackla och måla, fixa tvättstuga och så vidare under tiden.
Någon som vet någon som säljer fina väggväver till en bra peng? Tror jag bestämt mig för detta i tvättstugan.
Annar så är det nu så att mannen tycker att det är bastu i huset och jag börjar få en klump i magen. Tänk om det inte blir som jag tänkt mig - tänk om det bara blir "fult" och fel, kanske det redan är fööör mycket...
medvitaknutarpalandet.blogspot.com/
Jo, klart att det blir bra när det är färdigt men det är ju så mycket runt omkring hela tiden så man tappar lätt bort tråden kring hur man tänkt kring olika saker under resans gång.
Jag vet att jag nyligen läste i ett annonsblad om 2:a sorteringsväv för 2:90 metern. Tänkte inte på det då men det skulle ju kunnat funka jättebra till garaget om inte annat.
Busungens mamma, många beslut blir det men en del saker ska jag nog försöka hålla som jag från början tänkt och inte ändra på. Men idag då vi har börjat spackla väggarna känner jag att det absolut inte kan bli för mycket pärlspont... Vi behöver ju nämligen inte spackla de väggarna!
Lollo83. EN vecka!? Ja, det är väl bara att gratulera. Det kan (vilket jag alltså vet av erfarenhet) ta betyyyydligt längre tid.