Inlägg från: LizLind |Visa alla inlägg
  • LizLind

Fiskarhedenvillan, del 4

Hejsan! Detta är en tråd som passar mig
    Min sambo och jag väntar på vårat Doppinge hus som ska komma v.40 äntligen!Nu väntar vi bara att plattan ska gjutas nästa vecka.
    Vi har spegelvänt huset,ritat om i planlösningen,flyttat fönster o satt dit större.(mm)
    Huset kommer nog få en grå/beige kulör med vita knutar och svart tegel.

Är det någon som har solfångare?

• LizLind

Hallå Flax!Roligt att vi ligger i samma tid med våra hus Vi har väntat länge nu så man längtar verkligen ännu mer nu när man är så nära.Vart bor ni och vart ligger tomten ni ska bygga på?/Liza

• LizLind

Till Lollo83

Vi har tagit bort väggen mellan kök/vardagsrum eftersom köket kändes litet och instängt.Vi tog även bort fönstret i köket så vi kan ha fler skåp.Där vi tog bort väggen har vi istället en bardisk som är 110 cm hög mot vardagsrummet och som är vanlig bänk på andra sidan alltså att hela bänkskivan forstätter ända ut på den.Sedan har vi bytt fönster i vardagsrummet till större som går ner ända till golvet så det släpper in en massa soljus.Hoppas du förstod hur jg mena skulle lägga upp bild på våran ritning men det funka inte prövar sen igen då får du gå in i mitt galleri o kolla!Ha det gott

• LizLind

Lollo:Jag mailar bilder img+en förklaring på allt.!
    Våra ritningsändringar kostade 3.200:- extra.

Flaxa:Kul, gick allt bra? Våran ska gjutas på måndag

Trevlig helg alla!

Svar på tråden Fiskarhedenvillan, del 4