• Anonym

Hur ser ett tidigt missfall ut? Tror jag fått ett..

Jag tror aldrig jag har fått nåt missfall förut, men nu tror jag att jag har fått ett. Jag har tjocka levrade klumpar och trådar i min mens som är mörkare än vanligt. Jag har lite molande mensvärk men inte så mkt. Jag har haft skumma flytningar innan och väldigt ömma bröst, som att jag skulle ha varit gravid, det är detoch att mensen ser ut som den gör, som jag misstänker ett tidigt missfall..

Ni som fått tidiga missfall, hur har de sett ut?

• Svar på tråden Hur ser ett tidigt missfall ut? Tror jag fått ett..
  • InHeaven

Det kan absolut vara ett missfall, kolla upp det tycker jag.

• Anonym (fundersam)

har du kollat upp det? är det något man måste göra? är nog i lite samma sits som dig tror jag...men vet ju inte ens om jag var gravid innan mensen kom försent...

• InHeaven

JAg fick ont i magen, men det behöver det absolut ite göra utan Det kan vara en helt vanlig mens med inslag av lite klumpar kanm an säga..

• Anonym

mitt mf såg precis utsom du beskriver, hade jätte ont i två veckor efter blödningarna...

• Anonym (fundersam)

men bör man ringa barnmorskan om man fick mf fast man inte ens vet om man var gravid??

• Anonym

jag fick ett missfall 4 dagar efter BIM och det var kraftig mens blödning med klumpar och smärtor som värkar fast inte så väldigt farliga.
    Har även fått missfall i v.8 och det blödde mer och gjorte såååå mycket mer ont.

Jag ringde kvinnokliniken nu efter detta tidiga missfallet, då jag inte visste att jag varit gravid men förstod att det var ett missfall.
    De ville inte hjälpa mig med något eller kolla mig så länge blödningen inte varade längre än en vanlig mens eller om jag blödde mycket.
    Missfallet "gick bra" men jag ringde min BM och gjorde en vanlig gyn undersökning ändå.
    Hon kunde iaf se att det såg bra ut, ingen infektion eller så.
    Kändes bra att nån tittade lite och svarade på frågor.

• Anonym

om man vill ringa så skadar det inte.
    sen tycker jag att man ska ringa om man har mycket ont eller ont länge eller blöder väldigt mycket eller länge.

Svar på tråden Hur ser ett tidigt missfall ut? Tror jag fått ett..