• castillo

vart kan man köpa hijab (slöja) i sverige vill så gärna ta steget.

hej

har länge tänkt att ta steget att sätta på mig slöjan. men min familj är ett hinder. har haft mycket motgångar och bråk angående islamen och inte många min familj har velat att acceptera det.

men några råd hur ni andra har gjort för att få familjen att acceptera.

och sen vart kan man köpa slöjorna. har 2 st som jag har fått av min mans familj, dem är köpta utomlands.
    någon som vet en internet sida eller någon butik i sthlm där man kan köpa dem??

mvh mmommii

• Svar på tråden vart kan man köpa hijab (slöja) i sverige vill så gärna ta steget.
  • Tös

Jag blir nyfiken, ni skriver sexiga kläder. Vad exakt är det?

• MsBeauty
    Tös skrev 2008-07-04 22:20:24 följande:
    Jag blir nyfiken, ni skriver sexiga kläder. Vad exakt är det?
    Det syftades nog på några av kläderna från hemsidorna. Men det avgör man själv vad som är sexigt ju.
  • Tös
    MsBeauty skrev 2008-07-04 22:24:09 följande:
    Det syftades nog på några av kläderna från hemsidorna. Men det avgör man själv vad som är sexigt ju.
    Mommii skriver ju så här:
    castillo skrev 2008-07-04 21:46:11 följande:
    tycker samma. hemma kan jag gå nake om persienerna är nerdrana. hemma ska man känna sig bekväm, och vill man ha lite sexigt på sig och myssa med sin man tycker jag det e ok. men inte ute
    Då är ju frågan..vad är sexiga kläder enligt erat sätt o se det?
  • Lurvenpajsaren

Oj vad billiga kläder!

Jag som ateist skulle kunna gå runt hemma i en sådan där hemmaklänning som det fanns! Säkert jätteskönt plagg att gå i hemma.

• MsBeauty
    Tös skrev 2008-07-04 22:33:35 följande:
    tror det är samma som alla andras sätt. Kanske avklätt och spets, tighta kläder eller vad man nu föredrar. Kläder där man ser hud och kroppens former anser väl som sexigt.
  • Tös
    MsBeauty skrev 2008-07-04 22:40:55 följande:
    tror det är samma som alla andras sätt. Kanske avklätt och spets, tighta kläder eller vad man nu föredrar. Kläder där man ser hud och kroppens former anser väl som sexigt.
    Ah, ja men då så.
  • Lejonberg

ja, det är ju inte muslimska kläder detta! För kläder kan ju varken konvertera eller födas till muslimer!

Lurvenpajsaren skrev 2008-07-04 22:38:12 följande:
    Oj vad billiga kläder!Jag som ateist skulle kunna gå runt hemma i en sådan där hemmaklänning som det fanns! Säkert jätteskönt plagg att gå i hemma.
  • MsBeauty
    Oj vad billiga kläder!Jag som ateist skulle kunna gå runt hemma i en sådan där hemmaklänning som det fanns! Säkert jätteskönt plagg att gå i hemma.
    De är supersköna, tycker jag.
    Det är bra med muslimska kläder/bönemattor/Koran och andra saker, det är billigt för att alla ska ha råd med det. Ekonomin ska inte vara ivägen.
  • castillo
    Tös skrev 2008-07-04 22:33:35 följande:
    jag tycker det e sexigt med det mesta du kan hitta på en underkäddes afär, fina nattelien , trosor med spets,
    urngade linnen,mm
  • Lättnad
    Dom är ursköna att gå i. Garanterar det! Testa!
Svar på tråden vart kan man köpa hijab (slöja) i sverige vill så gärna ta steget.