Skattejämkning
Jag har en fråga om detta..
Är det någon som vet hur mycket skatt man drar om man jämkar när man har en bruttolön på 20,000:-
Jag har en fråga om detta..
Är det någon som vet hur mycket skatt man drar om man jämkar när man har en bruttolön på 20,000:-
det är sent för mig med så mig hjärna hänger inte riktigt.. förstår därför mig inte rintigt vad du menar... vi vill jämka för att vi skall köpa hus. vi får väll skicka in paprerna så får vi se vad som sägs...
Gud vad jobbigt det är att räkna ut allt..
Håller på att fylla i papprerna om skattejämkning men får inte ihop det... det är så jävla jobbigt..
Man skall räkna ut vad man hitills fått i lön och vad men ungefär kommer att få resten av året. men skall räkna ut fp hur mycket men tjänat och vad man mer kommer att få.
Detta skall göras på både mig och sambon.
Sen är det ju 100 frågor till som skall fyllas i...
Orkar inte mer nu..
Mäklarn sa att det är bättre att vi ringer skatteverket och frågar dom. men det är ju bra att jag har lite koll innan jag ringer.
Är det någon som pricis gjort detta som kan förklara hur jag skall räkna.
Vi skall jämka för vi har köpt hus.
när man skall skriva in summorna ex. vad man tjänat under året hitills är det före eller efter skatt man skriver in då?
Det är på sambons lön som vi skall jämka.. Alltså han skall få lite mer län varje månad. skall endå mina inkomstuppgifter vara med?
ok,. vi har tänkt att åka till skatteverket imon och prata med dom personligen.