• Nymphoria

VEET hårborttagningskräm

Går den att använda "där nere" också, eller det är bara på benen och under armarna?

• Svar på tråden VEET hårborttagningskräm
  • kiefer

Jag gör det. Vissa kanske är känsligare så testa på en liten yta först.

• Nymphoria
    kiefer skrev 2008-06-26 20:56:27 följande:
    Jag gör det. Vissa kanske är känsligare så testa på en liten yta först.
    Använder du det till bikinilinjen, eller alltihopa?

Då borde det bara vara att prova lite först. Tack för svaret.
  • Freiya

jag tror tom att det finns en som är för intimare delar.

har också provat den vanliga på hela alltet, men den funkar ju knappt. men utslag fick jag inga.

Nu flyger vi, sa räven. Kastade grisen i tryckkokarn.
  • Nymphoria
    Freiya skrev 2008-06-26 21:19:36 följande:
    jag tror tom att det finns en som är för intimare delar.har också provat den vanliga på hela alltet, men den funkar ju knappt. men utslag fick jag inga.
    Då provar jag. Eftersom det är grövre hår så kanske man kan låta det sitta lite längre.
  • Atamon

Nymphoria skrev 2008-06-26 21:22:04 följande:

Då provar jag. Eftersom det är grövre hår så kanske man kan låta det sitta lite längre.
    Jag använder den vanliga Veetkrämen till intima delar, och då hela alltet inte enbart bikinilinje. Jag har använt kräm i säkert 20 år. Det finns dock en Veetkräm som heter Bikinikit (men den har jag aldrig provat).
    Men se upp för att låta krämen sitta länge! särskilt första gången, gör hellre om proceduren. Detta eftersom huden är så känslig.
    Veet fungerar inte på mina hår på benen, men fungerar bra till könsbehåring. Dock så gjorde jag misstaget för några år sedan och provade under armarna och jävlar vad det sved och brände! fick brännsår efteråt så det gör jag aldrig om. Och det har svidit någon gång i underlivet också när jag låtit det sitta för länge - så prova dig fram.

www.veet.se/
  • Nymphoria
    Atamon skrev 2008-06-26 22:08:48 följande:
    Nymphoria skrev 2008-06-26 21:22:04 följande:
    Jag använder den vanliga Veetkrämen till intima delar, och då hela alltet inte enbart bikinilinje. Jag har använt kräm i säkert 20 år. Det finns dock en Veetkräm som heter Bikinikit (men den har jag aldrig provat). Men se upp för att låta krämen sitta länge! särskilt första gången, gör hellre om proceduren. Detta eftersom huden är så känslig.Veet fungerar inte på mina hår på benen, men fungerar bra till könsbehåring. Dock så gjorde jag misstaget för några år sedan och provade under armarna och jävlar vad det sved och brände! fick brännsår efteråt så det gör jag aldrig om. Och det har svidit någon gång i underlivet också när jag låtit det sitta för länge - så prova dig fram.www.veet.se/
    Ok, tack för svaret!
Svar på tråden VEET hårborttagningskräm