Kan du gå på styltor?
Hörde på radion i bilen om en programledare som absolut inte klarade av att gå på styltor ,så jag undrar...
Kan du gå på styltor?
Hörde på radion i bilen om en programledare som absolut inte klarade av att gå på styltor ,så jag undrar...
Kan du gå på styltor?
Oj, ha, ha. Jag vill gärna svara ja på den frågan. Men det är ju sisådär 25-30 år sedan jag gjorde det, så vem vet?
Alltså, jag var SKITGRYM på styltor när jag var barn. Kunde ställa mig på jättehöga styltor, gå i princip hur långt som helst, springa, hoppa jämfota, balansera på ett ben...
Och så provade jag förra sommaren när vi var på ett sommarcafé där de hade utlåningsstyltor. Åh så pinsamt! Jag kunde inte alls! Det var verkligen hemskt.
Så nej. Men en gång i min ungdom var jag stans styltmästare.
JAPP
Nej, och jag gråter över detta varje dag.
Jag älskade att gå med styltor. Som inlägget ovan så var jag nog en mästare på denna konst.
Men hur många har styltor hemma som vuxen...inte jag iallafall så jag har ingen aning om jag kan det nu 25 år senare.
Jag trodde jag fortfarande var en hejare på skridskor (som jag var i barndommen )
men för några år sedan så visade det sig att jag inte ens kunde stå på dem )
Haha! Där ser man.
Sist jag provade gick det bra iaf.I vuxen ålder
Skridskor funkar också,men man vet inte riktigt vad man ska göra bara.....när man åker!
Förr hade man fantasi och energi...nu glider man runt lite bara
Japp! Och min farmor chockade mig när hon vid dryga 80 års ålder lånade styltorna av mig och visade att hon minsann kunde hon också, stel och rapplig som hon var!
JAg kan!!
oj, sist jag gick på styltor var jag nog 12 år ungefär (alltså 18 år sen) då kunde jag så med lite övning så skulle jag nog kunna klara av det.
Kunde som barn men försökte nu i somras och kom inte ens upp! Sambon däremot traskade omkring som en kung.