• Kryddburken

Världens godaste bullar!!! *bild + recept*

Nu är jag för första gången riktigt hejdundrade nöjd till 110% med mina bullar! Jag lovar att ni blir inte besvikna om ni provar detta recept!

Efter mina idogt beprövade diverse bakmetoder kan jag nu stolt skryta med att jag har bakat "Världens Godaste Bullar!!" Ibland känns livet verkligen sådär riktigt underbart alltså, speciellt när man lyckas med nåt i köket man länge velat uppnå, vilken lycka *haha!!!

bilder + recept :
    kryddburken.wordpress.com/200...odaste-bullar/

Jag ber om ursäkt för allt skryt, men såhär nöjd har jag inte kännt mig i köket på länge, speciellt med dessa evigt bakade bullar... *S* Måste ju bara dela med mig!

Hav översende med mitt lyckorus kära ni!

• Svar på tråden Världens godaste bullar!!! *bild + recept*
  • Champagne
    Kryddburken skrev 2008-06-26 21:48:43 följande:
    Måste ju bara dela med mig!
    Så ro hit med en bulle då

Tack så mycket för receptet!
    Om inte livet berusar dig, drick Champagne!
  • La lune

Hela din blogg är ju helt juvlig Den kommer jag återkomma till mååånga gånger!! Tack för att du så generöst delar med dig!!!

• Äppelmamma

håller verkligen med!! jag fastnade i din blogg och alla fina bilder från erat bröllop :)
    klart man måste testa dom där smarriga bullarna!!

• Nymphoria

Dumma dig som tipsar om din sida så att en gravid tjej ser det . Nu är jag ju helt fruktansvärt sugen på morotskaka, kladdkaka, underbara bullar och LUSSEKATTER! Och ingenting kan jag göra åt det *snyft*. Dessutom är jag en smärre katastrof i köket och det enda jag kan göra är kladdkaka och just lussekatter.

Men tack för sidan, den kommer att användas flitigt när vi väl har flyttat och jag kan exprimentera lite.

Svar på tråden Världens godaste bullar!!! *bild + recept*