• Vapo

Vi som väntar smått till aug/sep -08; fortsättning.....

Tjingeling, så var det dax för en ny tråd igen!

Vi är ett gäng som tidigare har följts åt i:
    www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28193658.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-220/m31152617.html

Vi är ett blandat gäng av första gångsmammor till flerbarnsmammor som dela med oss av vardagen, stöttar och tipsar varandra om bra saker!
    Välkommen hit - ny som gammal i tråden!!!

2008-08-11 /? Skorpan 08
    2008-08-17 /? L83
    2008-08-18 /? Lina S
    2008-08-23 /? Calypso
    2008-08-24 /? affliction
    2008-08-25 /? guby
    2008-08-28 /? Zirup
    2008-08-29 /? Kosmo06
    2008-08-31 /? Vapo
    2008-09-02 /? Kristyr
    2008-09-02 /? Anette81
    2008-09-04 /? Lana
    2008-09-04 /? chupa chups
    2008-09-17 /? mycat81

• Svar på tråden Vi som väntar smått till aug/sep -08; fortsättning.....
  • affliction

Vapo: Nu har jag hittat hit. Tycker det ser jättebra ut! Krya på dig, låter inget kul! Kram!

• Calypso

:) Vad bra med en ny tråd. Tänk att vi redan har avverkat 2 st.. :) tiden går!!

Tycker helt klart att du ska åka hem och lägga dig Vapo. Ingen mening att gå och må dåligt. Tänk på dig själv och bebisen i magen.

• Lana

JA helt sjukt faktiskt snart har vi små rumpnissar att bära runt på!

calypso;tack för länkarna. har du också tips på vilken sorts babyskydd man ska välja??

• Calypso

:) Så lite så.. Nej jag har inga tips om vad man ska välja.. Är lite vilsen där själv.
    Blir kanske en tur till babyproffsen i helgen.. behöver nog titta och känna lite på dem.. haha* och titta på bebis saker är ju så kul.. ska passa på att hämta min box då med.

• Lana

asså vilket ska man välja av dom gratis paketen? pampers elelr den andra?VILKEN ÄR DEN ANDRA? oj det blev stort

• affliction

Lana: jag tror att det är samma paket, sponsrade av Pampers, men man får bara hämta ETT paket, antingen på Babyproffsen eller Barnens Hus. Vet inte om det skiljer mellan paketen. Där jag bor har vi bara Babyproffsen, så för mig fick det bli det.

• Lana

affliction;okay,kanske ska gå in och beställa ett sånt....

• Kristyr

En ny tråd

Trött idag. Vaknade vid 03 eller 04 och kunde inte somna om.. *morr* Har hänt så flera ggr under gravidteten. Är det kroppens övning inför vad som komma skall eller?

Måste med ta mig förbi babyproffsen och hämta mitt paket.

• affliction
    Lana skrev 2008-06-27 11:56:23 följande:
    affliction;okay,kanske ska gå in och beställa ett sånt....
    Absolut att du ska! Det var mycket "bra o ha grejor" i, man få ju bl a en blöjhink, blöjor, våtservetter, amningsinlägg, napp, leksak, filt (+ en massa reklam, förståss!)
  • Lana

affliction,ja reklam är ju bra har beställt en nu...kan man hämta den på en gång?

Svar på tråden Vi som väntar smått till aug/sep -08; fortsättning.....