Vad ger man 2 tjejer i förlovningspresent?
..eller nån överhuvudtaget!? Dom ska förlova sej i morron och jag måste ner nuoch köpa nått.. Vad köper man i förlovingspresent??
..eller nån överhuvudtaget!? Dom ska förlova sej i morron och jag måste ner nuoch köpa nått.. Vad köper man i förlovingspresent??
De är väl vanligt att man köper något bra att ha i hemmet.
Eller ett present kort från ex duka eller
någon liknande affär.
Något som passar dem...
Allt från en tavla till en flaska vin, sodastreamer, en vas, en prydnasak, en ask choklad osv osv
Jag visste inte att man brukade få förlovningspresenter förrän jag själv förlovade mig.
Jag vet inte om det faktum att det är två tjejer som förlovar sig spelar någon roll dock... vad hade du gett om det var en tjej och en kille? Eller om det var två killar? Hade innehållet varierat?
Vi fick grejer som skål, mateusporslin, broderad linneduk och lite såna gjejer. Vi blev väldigt glada för allt och förvånade att vi alls fick något
Jag har bara gett förlovningspresent till nära familj, annars brukar jag nöja mig med ett grattis, men det är jag det.
Till min syster gav jag ett vin som blir bättre med åren som de kunde spara och fira 10-årig förlovningsdag med. Funkar ju ännu bättre med whiskey om de gillar det. Lycka till!
Hmm.. Det är så knepigt.. Jag vet inte vad som passa DEM, jag vet vad som passar den ena, som är en av mina bästa vänner, men har världens blygaste flickvän som inte säger mycket :/ Jag känner henne inte, jag vet mer ellr mindre bara vad hon heter :/
Jag skulle föreslå nått roligt kanske en väldoftande massage olja .. beror ju på vilka dem är med .. lycka till ...
Jag skulle föreslå nått roligt kanske en väldoftande massage olja .. beror ju på vilka dem är med .. lycka till ...
Va fan, jag fick ingen förlovningspresent när jag förlovade mig! Kräver upprättelse!
Skämt åsido, har inte hört talas om förlovningspresent tidigare, men det är väl bra att ge något praktiskt som kanske ett presentkort som någon föreslog tidigare.
Jag hade köpt något gulligt som tex två fina champgneglas och en flarra mousserande.
Vi fick förlovningspresenter av våra resp familjer när vi förlovade oss plus en kompis som sagt att hon skall köpa något (haha, det blir nog den dagen de får sin bröllopspresent av oss ...de gifte sig i hemlighet nämligen och skulle ha en fest senare... ...men inte vilket år
)
Man skickar mig så fixar jag maten o resten