• Anonym

Usch, min rumpa är så platt - är jag helt körd som objekt?

nyskild och tappat masor i vikt (av ångest ej bantning) och inser att rumpan är platt och hängig. Vill ju känna mig snygg men självförtroendet är på ner rejält när jag läser på div sajter om att alla män alltid tittar på rumpan och hur platta rumpor är så fult. De flesta verkar vara ok med "fula" bröst men har svårt att acceptera en "ful" rumpa. Nu vet jag väl självklart att personlighet osv spelar stor roll men om ni män träffar en kvinna ni gillar kommer ni helt av er om hon har platt rumpa? Är normalviktigt med halvsmå bröst som trots stora viktuppgångar (och nedgångar efteråt) vid grav faktiskt inte är så värst hängiga, är faktiskt positivt överraskad. Då jag gått ner mycket i vikt trodde jag nog att de skulle bli riktiga taxöron men de har "klarat sig". Värre då med rumpan, den ser från sidan nästan helt platt ut och liksom lite hängig. har börjat köra utfall och hoppas väl på att den åker upp ett snäpp. Jag är bredhöftad och har markerad midja, kanske det väger upp rumpan

Nej, skämt åsido. Vill ha ärliga svar från er män! Totalt avtändande med en platt rumpa eller är det ngt ni faktist kan leva med om resten av kvinnan är bra

• Svar på tråden Usch, min rumpa är så platt - är jag helt körd som objekt?
  • snel hest

Går att leva med alla möjliga skavanker, bara det positiva väger upp det negativa. Rumpan är viktigast för en del, andra kikar bara på goa tuttar. Sen finns det faktiskt killar om inte är så kroppsfixerade ö h t...

Passa på att sätta in en bild på din rumpa om du är nyskild

• MiamiVice THE Slyna

Det är klart att du inte är körd som objekt! *lovar* Jag kan ju knappast säga att jag har den schysstaste röven i världshistorien heller MEN är det så jävla viktigt då? Att ha ett snygg rumpa? Du verkar ju ha ett par schyssta lökar använd dom som "sex appeal-vapen" i stället!

Var dig själv bara så kommer alla tycka din röv är den snyggaste som finns även om den skulle vara lika platt som en kakelplatta! *jajamänsan!*

Slampa on a mission...
  • Anonym

platt rumpa är inte hela världen,det finns så mycket annat gott på quinnokroppen; brösten,ansiktet,håret,kroppsformen,fingrarna,klädseln och en gnutta personlighet kommer man långt med,dessutom så räknas helheten utseendemässigt i slutändan för det manliga ögat... upp med hakan och let the good times roll...

• Anonym

tack för era svar, vet inte var min totala fixering kommer ifrån När jag var yngre och betydligt smalare än nu hade jag nog platt rumpa dock inte hängig men jag klarade mig fint! Idag var jag i ett shoppingcenter och gick bara och stirrade på kvinnorumpr hela dagen, helt besatt av att alla hade snyggare rumpor än mig...måste skärpa till mig och se till annat jag har!!

Ska köra rumpövningar varje dag i en månad och se om den hämtar sig lite, fungerar inte det får jag väl glittra extra med ögonen

• MiamiVice THE Slyna

Glittra med ögonen och flirta med lååååååånga ögonfransar...

Anonym skrev 2008-06-28 16:50:39 följande:
    tack för era svar, vet inte var min totala fixering kommer ifrån När jag var yngre och betydligt smalare än nu hade jag nog platt rumpa dock inte hängig men jag klarade mig fint! Idag var jag i ett shoppingcenter och gick bara och stirrade på kvinnorumpr hela dagen, helt besatt av att alla hade snyggare rumpor än mig...måste skärpa till mig och se till annat jag har!!Ska köra rumpövningar varje dag i en månad och se om den hämtar sig lite, fungerar inte det får jag väl glittra extra med ögonen
    Slampa on a mission...
  • minatre

Haha, nä varför skulle du vara körd för det??? En riktigt snygg killrumpa i snygga jeans tittar man lite extra på såklart, men man väljer ju inte man efter rumpa Män är lika dana, klart de spanar in rumpan om en tjej med snygg rumpa promenerar förbi. Men det är ju inte det som avgör vem de väljer att göra mer än bara spana in!!!

Har väl inte världens snyggaste rumpa jag heller och brösten ser ju inte ut som på MiamiVice THE Slynas bild här uppe om de inte får hjälp på traven de heller Men killar klagar inte, tvärt om. Nu är jag ju gravid och ligger pluss 7kg vilket givetvis tyckte rumpan var bästa stället att sätta sig (eller ja delvis åtminstone) *suckar för mig själv* men killarna verkar inte se vare sig magen som putar eller mina pluss 7kg. De flirtar ändå Så jag tror inte din platta rumpa ska bli ngt problem alls. Men prova detta

i en månad så ser du säkert resultat. Jag fick träningsvärk i rumpan åtminstone Fast jag trampar iofs runt på min step maskin oxå för tillfället för att lyfta min rumpa igen.....

• Fratris

Jag har höfter och en rätt platt rumpa (asiater har platta rumpor.. ;-( )

Men trots det har mina två rumpfixerade pojkvänner (exet och nuvarande!) tyckt att jag har den goaste rumpan i världen, så jag tror nog att den man som du väljer (och som väljer dig!) också kommer att tycka att just DIN rumpa är det finaste som finns! :)

• Anonym (Jodå)

Jag skulle nog vilja påstå att det är rätt kört.

• Anonym

Så klart att det inte är kört. Du har säkert en mycket finare rumpa än du tror.
    Men om du vantrivs med den när du är klädd så finns det många tricks att förbättra intrycket. Undvik strechbyxor som plattar till. Klänningar och kjolar tar bort lite fokus på rumpan. Testa dig fram.

• steqve

det lär inte vara kört för fem öre....det som gör att det är kört skulle då vara din rädsla för att visa upp den

• Anonym (rumpnisse)
    Anonym skrev 2008-06-29 22:16:27 följande:
    ...Undvik strechbyxor som plattar till. Klänningar och kjolar tar bort lite fokus på rumpan. Testa dig fram.
    [/citat]
    steqve skrev 2008-06-29 22:20:53 följande:
    [citat]
    det lär inte vara kört för fem öre....det som gör att det är kört skulle då vara din rädsla för att visa upp den
    Jag är man och håller med om allt detta, men mest det sista. Var inte rädd TS, man är ofta själv mycket mer kritisk än vad andra är.

Jag misstänker att ett par jeans som är rätt skurna för dig skulle få dig att se på dig själv med andra ögon tills du tränat upp rumpan. Och det går faktiskt att forma rumpan med lite träning, så misströsta inte.

Ärligt talat... är du bara en rar tjej så duger du bra för de flesta. Med eller utan tränad rumpa...
  • Anonym (rumpnisse)

För att förtydliga...

JA, det är faktiskt något jag kan leva med. Och
    NEJ, det är inte totalt avtändande.

• Yrslan

Men snälla TS?! VEM vill ha en karl för att han gillar ens tuttar eller rumpa??!! Det är väl ändå DIG han ska gilla eller?
    det är ta mig lappen skrämmande att media och samhället får folk att må skit på det här sättet. DU duger utmärkt som du är.....

• cruZZe

Nej du är knappast körd. Alla gillar olika atribut och även om jag älskar en "rejäl" rumpa så är det inte så att jag skulle dissa någon för att hon inte hade stans snyggaste rumpa.

Men försök äta bra/rätt och gör lite rump och knipövningar så har du snart en najs rumpa igen.

Anonym skrev 2008-06-27 23:40:20 följande:
    nyskild och tappat masor i vikt (av ångest ej bantning) och inser att rumpan är platt och hängig. Vill ju känna mig snygg men självförtroendet är på ner rejält när jag läser på div sajter om att alla män alltid tittar på rumpan och hur platta rumpor är så fult. De flesta verkar vara ok med "fula" bröst men har svårt att acceptera en "ful" rumpa. Nu vet jag väl självklart att personlighet osv spelar stor roll men om ni män träffar en kvinna ni gillar kommer ni helt av er om hon har platt rumpa? Är normalviktigt med halvsmå bröst som trots stora viktuppgångar (och nedgångar efteråt) vid grav faktiskt inte är så värst hängiga, är faktiskt positivt överraskad. Då jag gått ner mycket i vikt trodde jag nog att de skulle bli riktiga taxöron men de har "klarat sig". Värre då med rumpan, den ser från sidan nästan helt platt ut och liksom lite hängig. har börjat köra utfall och hoppas väl på att den åker upp ett snäpp. Jag är bredhöftad och har markerad midja, kanske det väger upp rumpan Nej, skämt åsido. Vill ha ärliga svar från er män! Totalt avtändande med en platt rumpa eller är det ngt ni faktist kan leva med om resten av kvinnan är bra
  • Anonym (Plattast)

Jag har platt rumpa och jag tror att det är en genetisk förbannelse som är svår att träna bort. Jag har i perioder tävlingssimmat, ridit och cyklat mycket och rumpan har inte låtit sig påverkas nämnvärt. Mest värt besväret är att uppsöka en jeansexpert på JC, beskriva sitt problem och låta dem plocka fram smickrande jeans. Däremot har min rumpplatthet aldrig varit ett problem i raggningshänseende.

• Anonym

Åh, fler svar har trillat in, kul! Ja, jag har bra mer att komma med än min rumpa! Jag är en välutbildad, smart och rolig tjej som ofta får komplimanger för annat i mitt utseende. Men när man är ute på marknaden så blir man så märkligt uppmärksam på hur man ser ut. Blev nog en chock för kroppen att gå ner så mycket och så snabbt. Hade precis vant mig vid lite mer fylliga former. Var supersmal när jag var yngre och tyckte att det var lite kul att få rumpa och stora bröst. Fast brösten är faktiskt bättre nu än innan barnen även om de nu blivit mindre efter viktminskningen. Ska försöka undvika att gå ner mer i vikt för då blir jag smal igen och även om det är skönt på vissa sätt så föredrar jag nog att vara normalviktig. Kör glatt på med rumpövningar och tänker absolut inte låta den hämma mig! Tack för alla uppmuntrande ord!

• styggingen

Jag tror inte att jag någonsin tittat på min egen häck eller reflekterat över hur den ser ut. Gör inte det du heller och ditt "problem" är ur världen. Vilken tjej som helst kan få vilken kille som helst och tvärtom.

• minatre

styggingen

Helt klart bästa svaret i hela tråden

Svar på tråden Usch, min rumpa är så platt - är jag helt körd som objekt?