Usch, min rumpa är så platt - är jag helt körd som objekt?
nyskild och tappat masor i vikt (av ångest ej bantning) och inser att rumpan är platt och hängig. Vill ju känna mig snygg men självförtroendet är på ner rejält när jag läser på div sajter om att alla män alltid tittar på rumpan och hur platta rumpor är så fult. De flesta verkar vara ok med "fula" bröst men har svårt att acceptera en "ful" rumpa. Nu vet jag väl självklart att personlighet osv spelar stor roll men om ni män träffar en kvinna ni gillar kommer ni helt av er om hon har platt rumpa? Är normalviktigt med halvsmå bröst som trots stora viktuppgångar (och nedgångar efteråt) vid grav faktiskt inte är så värst hängiga, är faktiskt positivt överraskad. Då jag gått ner mycket i vikt trodde jag nog att de skulle bli riktiga taxöron men de har "klarat sig". Värre då med rumpan, den ser från sidan nästan helt platt ut och liksom lite hängig. har börjat köra utfall och hoppas väl på att den åker upp ett snäpp. Jag är bredhöftad och har markerad midja, kanske det väger upp rumpan
Nej, skämt åsido. Vill ha ärliga svar från er män! Totalt avtändande med en platt rumpa eller är det ngt ni faktist kan leva med om resten av kvinnan är bra