• Anonym

Usch, min rumpa är så platt - är jag helt körd som objekt?

nyskild och tappat masor i vikt (av ångest ej bantning) och inser att rumpan är platt och hängig. Vill ju känna mig snygg men självförtroendet är på ner rejält när jag läser på div sajter om att alla män alltid tittar på rumpan och hur platta rumpor är så fult. De flesta verkar vara ok med "fula" bröst men har svårt att acceptera en "ful" rumpa. Nu vet jag väl självklart att personlighet osv spelar stor roll men om ni män träffar en kvinna ni gillar kommer ni helt av er om hon har platt rumpa? Är normalviktigt med halvsmå bröst som trots stora viktuppgångar (och nedgångar efteråt) vid grav faktiskt inte är så värst hängiga, är faktiskt positivt överraskad. Då jag gått ner mycket i vikt trodde jag nog att de skulle bli riktiga taxöron men de har "klarat sig". Värre då med rumpan, den ser från sidan nästan helt platt ut och liksom lite hängig. har börjat köra utfall och hoppas väl på att den åker upp ett snäpp. Jag är bredhöftad och har markerad midja, kanske det väger upp rumpan

Nej, skämt åsido. Vill ha ärliga svar från er män! Totalt avtändande med en platt rumpa eller är det ngt ni faktist kan leva med om resten av kvinnan är bra

• Svar på tråden Usch, min rumpa är så platt - är jag helt körd som objekt?
  • Anonym

platt rumpa är inte hela världen,det finns så mycket annat gott på quinnokroppen; brösten,ansiktet,håret,kroppsformen,fingrarna,klädseln och en gnutta personlighet kommer man långt med,dessutom så räknas helheten utseendemässigt i slutändan för det manliga ögat... upp med hakan och let the good times roll...

• Anonym

tack för era svar, vet inte var min totala fixering kommer ifrån När jag var yngre och betydligt smalare än nu hade jag nog platt rumpa dock inte hängig men jag klarade mig fint! Idag var jag i ett shoppingcenter och gick bara och stirrade på kvinnorumpr hela dagen, helt besatt av att alla hade snyggare rumpor än mig...måste skärpa till mig och se till annat jag har!!

Ska köra rumpövningar varje dag i en månad och se om den hämtar sig lite, fungerar inte det får jag väl glittra extra med ögonen

• Anonym

Så klart att det inte är kört. Du har säkert en mycket finare rumpa än du tror.
    Men om du vantrivs med den när du är klädd så finns det många tricks att förbättra intrycket. Undvik strechbyxor som plattar till. Klänningar och kjolar tar bort lite fokus på rumpan. Testa dig fram.

• Anonym

Åh, fler svar har trillat in, kul! Ja, jag har bra mer att komma med än min rumpa! Jag är en välutbildad, smart och rolig tjej som ofta får komplimanger för annat i mitt utseende. Men när man är ute på marknaden så blir man så märkligt uppmärksam på hur man ser ut. Blev nog en chock för kroppen att gå ner så mycket och så snabbt. Hade precis vant mig vid lite mer fylliga former. Var supersmal när jag var yngre och tyckte att det var lite kul att få rumpa och stora bröst. Fast brösten är faktiskt bättre nu än innan barnen även om de nu blivit mindre efter viktminskningen. Ska försöka undvika att gå ner mer i vikt för då blir jag smal igen och även om det är skönt på vissa sätt så föredrar jag nog att vara normalviktig. Kör glatt på med rumpövningar och tänker absolut inte låta den hämma mig! Tack för alla uppmuntrande ord!

Svar på tråden Usch, min rumpa är så platt - är jag helt körd som objekt?