ekströms smulpaj
nu måste jag fråga om det är någon som testat ekströms smulpaj den färdiga som de gör reklam för nu?? var den god? funderar på att testa den ikväll
nu måste jag fråga om det är någon som testat ekströms smulpaj den färdiga som de gör reklam för nu?? var den god? funderar på att testa den ikväll
jag testade den, men äpple och kanel, men jag tycker inte det var någon höjdare. Skulle varit syrligare äpplen, sen degen var i så himla små bitar liksom... Men sen är det andra som tycker att den var supergod!
Men värt att pröva och se vad du tycker.
Jag har ätit rabarberpajen och den va helt okej - blev bjuden på.
Själv anser jag dock att smulpaj är så grymt lätt att göra själv så jag kan avvara de 10 min de tar att sno ihop en smulis
Jag tesatde raberber och tyckte inte om den. Tyckte den hade en konstig kemisk eftersmak så jag kommer inte köpa den igen.
Jag läste en test om de där smulpajerna, minns tyvärr ej var och de fick ej så bra betyg så de blir kanske godare att göra själv. Men det är ju alltid kul att testa något nytt.
köpe rabarber o la till lite frysta jordgubbar med..blev jätte smarrigt...
Jag har prövat den med hallon och björnbär.... den var faktiskt underbar. Bättre än jag trodde att den skulle bli...
Jo den var söt, men jag tyckte det blev bra med vaniljsås..
Nej, tänker inte prova heller. För hur svårt är det att göra en egen smulpaj. Då får man den precis som mam vill ha den.
vad kostar en sån förp.?
Jag tyckte den var jättedyr! Här på Konsum kostade den ca 40kr!!! Det är sjukt dyrt för nått så enkelt som smulpaj, det går ju på några minuter att göra själv. Dessutom brukar man ju för det mesta ha allt hemma. Dock kanske det är billigare i större butiker, den konsumbutiken jag handlar i är rätt liten och lite dyrare.
Ska förresten lägga till att jag hade tänkt köpa den bara för att testa, men det höga priset fick mig att snabbt lägga tillbaka den i frysdisken illa kvickt!
alltså det tar 30 sek att röra ihop en smulpaj.
neh jag skulle aldrig tänka tanken att köpa ngt sånt för 40 pix.
Dyrt, smakar syntetiskt och känns fullständigt onödigt.
Nej det blir aldrig mer en sån snabbvariant hemma hos oss. Det går ju skitsnabbt att fixa en smarrig smulpaj med egna ingredienser.
Hörde däremot av vänner att de kan vara smidiga att ha med sig till stugan för att slippa släpa alla ingredienser.
Jag har inte läst innehållsförteckningen på dessa pajer, men när jag såg reklamen så tänkte jag att där har vi x antal portioner av tillsatsämnen. Nä, inget för mig - mycket nyttigare att göra sin egen, och som många säger här går det ju på 10 min att slänga ihop sin egen smulis!
har faktiskt testat rabarberpajen idag, o den var god tyckte jag =)ska testa hallon/björnbär med hehe...skönt att man inte är reklampåverkad ;)
Jag har smakat rababerpajen i butik men skulle nog inte få för mig att köpa en.. Smulpaj går ju snabbare att göra än att gå att handla