• Anonym (Kräftan)

Lukt efter samlag

När jag haft sex med min kille o han kommit i mig, så brukar det efter ett par timmar uppstå en lukt av skaldjur eller fiskrens. Inte särskilt väldoftande, men samtidigt ganska så diskret o jag tror inte den känns för folk runtom då jag har kläderna på mej.
    Lukten kommer vare sig jag duschat underlivet eller ej. Nu brukar jag inte duscha på direkten för det är skönt ligga kvar o eftermysa o skönt känna hans sats i mej, tycker jag.

Hur luktar det för er efter samlag? bara kön o sperma? eller är fisklukten helt normal?
    Har läst en del om Lactal, men alla som skriver om detta skriver att de har så hemska odörer från underlivet, o så har ju inte jag. Bara en lätt doft liksom. Men ihärdig.
    Har Lactal fungerat för er som testat?

• Svar på tråden Lukt efter samlag
  • Anonym (Moa)

ibland kan man få en reaktion mot ens partners bakerieflora som gör att det luktar.En del tål inte sin partner så bra.Pröva med laktal iallafall.men om det inte stör dig och kliar och gör ont så strunta i det.jag har märkt att min sambos spärma liktar lite klor ibland.

• Anonym (T)

Det luktar för oss också, och det luktar gam... får spykänslor ibland.. USCH!

• anneliesb

Du har inte Bakteriell vaginos då som får sig en extra skjts vid samlag?

• Anonym (Pålkran)
    Svar på #3
    Precis min tanke! Kolla upp det där.... Det luktar kön och sperma när man har haft sex och det kan lukta lite "lagrat" om satsen får stanna kvar i fittan över natten, men direkt efter samlag skall det definitivt inte lukta illa och rutten fisk.
  • Neko

Det luktar inget sånt vad jag har märkt, lite sex bara typ ^^ Fast även den lukten försvinner väldigt fort.

• Anonym (Kräftan)

Usch då!
    en antibiotikakur lät mindre roligt.
    Tror ni det kan läka ut med Lactal?
    Luktar ju inte så överdrivet mycket, o inte direkt efter utan då det gått ett par timmar minst...

• Anonym

jo jag luktar oxå efter sex även en dag efter. sen går det över och jag luktar ingenting. har hört av mina vänner att de flesta av dom oxå har det så.

• Anonym

Jag hade samma sak och det visade sig vara Bakteriell vaginos. Lukten märks speciellt efter samlag. Botas med antibiotika.

• Anonym

Jag har då aldrig känt någon oangenäm lukt!

• Anonym

Jag har aldrig känt någon sådan doft men det är ju olika från person till person men jag använder ju lactal e faktisklt bra
    lyck till hoppas du får bort doften om du vill det

• Anonym

Jag får så. Min gynekolog kallade det störd bakterieflora. Har fått flagyl för det några gånger (antibiotika). Min sambo får aldrig komma i mej nu. Blir så himla illaluktande och det slutar inte av sej själv.. Är helt enkelt sperma allergiker! ;)

• Anonym (Kräftan)

Jag köpte något på apoteket med mjölksyrebakterier i, som kanske kan hjälpa. Verkar vara samma typ som Lactal ungefär, fast i pillerform (som man stoppar in i slidan). Ska behandlas i 6 dagar nu morgon o kväll.

Fast nu tycker jag det luktar urk om mej konstant, inte samma fiskrenslukt utan en annan kväljande odör. Hoppas det inte luktar runtom mej!

Ni som använt Lactal el dyl, har ni kunnat ha sex ändå? eller slår det ut kuren helt? Kanske inte blir något problem, min boyfriend flyr kanske all världens väg då han känner min lukt *suck*

Svar på tråden Lukt efter samlag