Inlägg från: Ung mamma 87 |Visa alla inlägg
  • Ung mamma 87

Jävla Kärring

Hej
    Jag bor i en lägenhet på 70 kvm. Och vi ska snart flytta till en ny lägenhet. Men vi har nu en granne som skrike "Få tyst på ungjävlen, så jag får sova" Alla som vet att de är svårt att få ett barn på 13 månader att slutat gråta när de är sjuka, förstår nog att man blir väldigt frustrerad. De är okej att göra de en gång men att göra de flera gånger och klaga på att man inte sovit mer än fyra timmar och är arbetslös så ska man inte klaga. speciellt när man bor i ett område med barn. Men i morse fick jag nog kl halv nio var min dotter lite gnällig och jag försökte få tyst på henne då börjar kärringen skrika igen- Och den här gången fick jag nog. jag satte på CD och spelade lite högre än vad jag skulle gjort i vanliga fall. Då gicki hon ut på balgonen igen och bakade på plåten och kastede grejer på den och skrek gå och dräk er så blir världen mycket bättre. Och dräk ungen först. Jag ska ringa till hyresvärden i morgon och klaga. Tycker ni att jag gör fel eller gjorde fel idag?

• Svar på tråden Jävla Kärring
  • Ung mamma 87

Vi bor i hyresrätt och om kl är halv nio så får man räkna med att barn låter. Och min dotter hade bara låtit i ungefär 2 minuter innan hon började. De är inte direkt enklare att få tyst på henne när kärringen börjar gapa. och banka i balkong plåten. Jag var desutom och gjorde välling till henne när kärringen började gapa. Förstår inte hur Suskiv tänker. Skulle du tolirera sånt från dina grannar?

För om de är någon som får sova lite är de vi föräldrar. Och om man får problem av ett barn skrik så säg till snällt först. Och ha förstålse för att barn kan vara sjuka eller skrika någon gång ibland.

• Ung mamma 87

Jag har i alla fall lämmat in ett kagomål nu och hyresvärden tyckte jag gjorde rätt.

• Ung mamma 87

Jag vet att musiken var dum att sätta på men De var inte första gången hon skrikit och gapat. Och min dotter hade inte skrikit hela natten utan i två minuter när jag gjorde vällingen. Och jag var hemma själv för att min sambo jobbade så jag gjorde så gott jag kan. Nu är klagomålet inlämmat och de var mer än jag som blev arg för hennes betende. Mina grannar undrar om hon kommer reagerar lika mycket när de får sin nya bebis.

• Ung mamma 87

Vi har betong väg i sovrummet men vi har balkong dörren uppen för att hon blir väldigt varm när hon sover. Och de blir jag med. så vi har den på glänt. Och De är ingen annan som klagar eftersom min dotter är lung i vanliga fall. förutom när hon är sjuk. Och alla blir sjuka.

• Ung mamma 87

Ingen har klagat förut.
    När min dotter var en månad både vi i en annan lägenhet och då skrek hon hela natta. För hon hade kolik. Då klagade ingen. De hade förståelse och förståd att vi var trötta. Men nu har hon varit sjuk och gnälligare än vanligt. Jag kan förstå om de är fem på morgonen men kl var 8.30. Enligt regleran så får man börja väsnas 6.00 då vi börjar tvätta.

• Ung mamma 87

Jag vill tacka alla som har gett sitt stöd till mig och min familj. jag gjorde en anmälan till hyresvärden. Och sa nästa gång hon gör ett sånt utfall mot min familj ska jag ringa polisen sen dess har de varit tyst från henne trots att vi hade en granne som hade fest i två dagar mitt i veckan och spelade musik till fyra de dagarna. Då var hon tyst. Hon klagar på barn som gråter men inte grannar som spelar musik hela natten.

Svar på tråden Jävla Kärring