• Intelligenti pauca

Vad är "Teacup Poodle"?

http://www.blocket.se/vi/16969264.htm?ca=8_sFörvånad
    Den här sortens pudel har jag aldrig stött på.Någon som har träffat på den varianten förut?Är själv storpudelägare
    För den som är intelligent räcker det med få ord
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-30 10:48
    Tycker själv det luktar mysko.Har mejlat kvinnan i fråga.Men får nog inget svar.Skulle aldrig i livet köpa en sådan hund iaf.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-30 11:11
    CITERAR MEJLASVAR"hon har tagits upp i våra hem för att försäkra att hon får den bästaav valp vård och socialization"-Få tillbaka för mer info och senaste bildernaAsking avgift är 4500:-"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-30 11:25
    Jag frågade om var hunden var född.Om hundens föräldrar hade stamtavla osv.Då försvann annonsen.
  • Svar på tråden Vad är "Teacup Poodle"?
  • Vilja00

det är människans sjuka sinne som skapar en hysterisk liten pudelliknande hund som har otroligt många sjukdomar o rena avelsskador. Kommer från USA (vad annars). i mina ögon inget annat än djurplågeri.

• JewelGirl

Har bara läst om den... söt men vill inte ha _så_ små hundar. Man ska ju iaf kunna hitta den Skämt å sido, så länge man är hundvan och kan ta hand om den och inte se småhundar som accessoarer så är det ju bra. Annars är jag inte mycket för framavlade små pyttehundar. Tror det är en relativt ny ras.

• Kimsan82

Låter som något påhittat i denna småhunds hysteri!!!Försäljningsknep, -yitta så liten den får plats i en tekopp *spyr*

• Intelligenti pauca

Tycker själv det luktar mysko.Har mejlat kvinnan i fråga.Men får nog inget svar.Skulle aldrig i livet köpa en sådan hund iaf.

• Hondjuret

telnummer +23, vad är det för land?

• Hondjuret

Kamerun?!! (för att svara på min egen fråga)
    Luktar bedrägerier!!

• Vilja00

skulle gissa att det är en amerikanske i förskingringen...dom brukar ta med sin &%# hit o ännu korkade svenskar brukar falla som furor. Fy 17, vidrigt!

• Hondjuret

men annonsen äger måste jag säga "mycket små när de odlas"
    hahahaha

• veronicaq
    Hondjuret skrev 2008-06-30 10:55:19 följande:
    Kamerun?!! (för att svara på min egen fråga)Luktar bedrägerier!!
    är det kamerun?!? aaaahahahhaah'

ja, annonsen rockar fett. Hopp ingen går på det
  • Hondjuret
    veronicaq skrev 2008-06-30 10:58:44 följande:
    är det kamerun?!? aaaahahahhaah'ja, annonsen rockar fett. Hopp ingen går på det
    man blir ju lite sugen
    Please can I få the hund. Send skicka puppy to mig från Kamerun as snart as possible thanks. I behöver it for min hundodling of very small poodles.
  • Intelligenti pauca

Har uppdaterat trådstarten fö.

• Hondjuret

det låter som hon kör ngt sånt där översättarprogram

• Intelligenti pauca

Annonsen är borttagen.Efter det att jag nämde något om att jag skulle fråga SKK/Jordbruksverket.

Svar på tråden Vad är "Teacup Poodle"?