Trött på att ha dessa hatkänslor för mitt barn varje dag
Har en 5åring som är jobbig och har misstänkt sen 2 års ålder att barnet har adhd och har sökt hjälp men ingen tycks ta mig på allvar,så trött på allt barnet hittar på varje dag och trött på att känna att jag hatar mitt eget barn,är ledsen varje dag för barnets skull och för egen del för att det inte fungerar bra mellan oss. Slår aldrig barnet eller något sådant som endel kanske tror efter att läst att jag har hatkänslor för barnet. Man blir psykiskt utmattad av allt barnet hittar på varje dag,varje dag längtar man tills barnet ska sova så man får lite lugnare och när man lägger sig på kvällen så vet man att på morgonen börjar allt skit igen. Har ibland lust att bara gå och aldrig mer återvända för det är så jobbigt att leva med barnet på det här sättet varje dag,även känt flera gånger att jag vill att någon annan tar barnet för att jag fått nog,men sen tänker jag att jag är den enda barnet har så på nått konstigt sätt står man ut ändå med allt skit varje dag.
Vet inte vem jag ska vända mig till för att verkligen få hjälp både för barnets skull och för egen del så jag slipper dessa hatkänslor. Har aldrig haft avlastning med barnet och har aldrig någon som kan vara barnvakt,finns bara jag och det är kanske därför som jag mår som jag gör med situationen med barnet för att jag lever mitt i det varje dag. Vill inte ha några påhopp pga min tråd,vill bara att någon ska förstå hur jag har det och kanske kunna ge mig råd om vad jag kan göra så att jag och mitt barn kan få en bättre relation till varandra igen som vi hade under babytiden. Tycker synd om mitt barn för att barnet inte verkar förstå enkla saker som yngre barn tycks förstå mm även fast jag tycker synd om mitt barn så är jag bara så psykiskt utmattad och vet inte hur länge till jag står ut.