• Anonym

Litar ni till 100% på er man/kille?

Ibland är jag så säker på vårt förhållande och min kille, men så ibland tänker jag att han kanske är otrogen eller träffar någon annan. Ibland när vi haft jättedåliga perioder så har jag date-at andra män, men aldrig varit otrogen, utan enbart ätit eller tagit en drink med någon för att få uppmärksamhet och bekräftelse. Kanske därför jag undrar om han gör detsamma eller mer?!
    Blir ni aldrig svartsjuka om er man t ex går ut med killkompisarna eller med företaget? Min kille har aldrig gjort det på flera år vi varit ihop, men jag fasar för den dagen han kanske gör det.

• Svar på tråden Litar ni till 100% på er man/kille?
  • Anonym

Jag litar på min sambo, men visst kan jag bli lite orolig någon gång då han ska ut med jobbet eller dylikt. Även fast jag vet att inget kommer att hända.

Trådstartaren; du borde fundera igenom ditt sätt att känna och uppträda. Hur kan du fasa inför den dagen din man ska ut med killpolare/jobbet när du själv erkänner att du datar andra när det är dåligt mellan er?!?!? Varför får inte han göra samma sak som dig? Vet han om att du gör det, eller går du bakom hans rygg? Om du inte berättar detta för honom..
    Det känns som om du skulle ta det väldigt hårt om han datar någon annan, varför gör du det själv? Ska det inte vara jämnställt..?!
    Om din man får reda på att du träffar andra, vad skulle han säga då? Tycker du ska prata med honom, om han nu inte vet om detta.. På sätt och vis är det en sorts otrohet i mina ögon, du träffar andra män som han kanske inte vet om..
    Vill inte säga att det vore rätt åt dig om han gjorde samma sak.. men lite åt det hållet..!

• Anonym

Jag litar på min sambo, men visst kan jag bli lite orolig någon gång då han ska ut med jobbet eller dylikt. Även fast jag vet att inget kommer att hända.

Trådstartaren; du borde fundera igenom ditt sätt att känna och uppträda. Hur kan du fasa inför den dagen din man ska ut med killpolare/jobbet när du själv erkänner att du datar andra när det är dåligt mellan er?!?!? Varför får inte han göra samma sak som dig? Vet han om att du gör det, eller går du bakom hans rygg? Om du inte berättar detta för honom..
    Det känns som om du skulle ta det väldigt hårt om han datar någon annan, varför gör du det själv? Ska det inte vara jämnställt..?!
    Om din man får reda på att du träffar andra, vad skulle han säga då? Tycker du ska prata med honom, om han nu inte vet om detta.. På sätt och vis är det en sorts otrohet i mina ögon, du träffar andra män som han kanske inte vet om..
    Vill inte säga att det vore rätt åt dig om han gjorde samma sak.. men lite åt det hållet..!

• Majsan70

Jag litar på min sambo i alla lägen. Samma som han gör med mig.

Mitt motto är att man behandlar andra som man vill bli behandlad själv.

• skidan

Håller med Majsan70. Litar helt på min man, annars skulle vi inte gift oss och skaffat barn. Säker kan man ju aldrig vara med något, men det är en annan sak. Det finns ju inte heller någon anledning att oroa sig i onödan. Tänk om man skulle gå om kring och oroa sig för att han är otrogen ett helt liv. Och han aldrig är det. Det känns ju så meningslöst, då finns det väl annnat att fundera på.

• annca

Jag litar totalt på honom! Har också en liten data-nörd till make, så jag tycker batra det är roligt om han följer med polarna ut. Tycker tom det är kul om han flirtar lite med tjejer han/vi känner, (för att hålla sig i trim ), för jag vet att det inte går längre än så, och att just de tjejerna vet att han är stört-upptagen!

• Fröken R

Jag litar fullständigt på min sambo. Blir inte svartsjuk när han går ut med killkompisarna utan tycker det är bra att han har kontakt med dem. Nu är iofs min kille inte den flörtiga typen.

• tean

jag litar till 100% på min kille.

• Fröken Johansson Johansson

Finns ingen jag skulle kunna lita på som min käreste. Det är min största trygghet här i livet och jag vet att jag alltid kan räkna med honom.
    När han är ute med sina kompisar utgår jag från att han göra samma saker som jag gör när jag är ute med mina kompisar dvs tar en drink, har kul och kommer hem när han känner för det.
    //fröken J-J

• Fommpen

Jag litar på min sambo på så sätt att jag är helt säker på att han aldig skulle bedra mig, eller göra nåt annat bakom min rygg.
    Men jag litar inte på att han alltid kommer att stanna hos mig. Ibland är jag rädd för att han ska lämna mig, tex om vi blir osams över nåt. Så kan han resonera så att vi inte är bra för varandra.

Svar på tråden Litar ni till 100% på er man/kille?