• Mussebus

Förslag på present till någon som har fått sitt tredje barn och inte kläder?

Till en pojke och hon har bara pojkar innan. Inte allt för dyrt då det mest är en fin gest till någon jag inte träffar så ofta.

• Svar på tråden Förslag på present till någon som har fått sitt tredje barn och inte kläder?
  • SIN74

Köp en bok - det är alltid uppskattat. Här i alla fall.

• Goliz

En sån där presentförpackning man gör hand/fotavtryck av.

• Milliemolly

Någon av Brios klassiska leksaker som de inte redan har...........

te x sorteringsboxen
    Clownen
    Taxen
    Myran och ägget osv........

• Skusan

En klassisk sagobok, brukar uppskattas och fint som minne om du skriver en personlig hälsning i boken till barnet.

• saris

Vi fick, trots första barnet en orm man kan snurra runt spjälerna på sängen. Sen hänger det ned lite roliga leksaker. Vår kille har nu hittat denna orm och ibland leker och skrattar han i högan sky på nätterna och dagarna är han ska sova:) Mindre kul för oss kanske men han gillar den. Tror den finns att köpa i barnaffärer.

• CMH

När min pojke föddes fick han en tjock filt som min mammas kompis sytt dit hans namn på, den använder vi varje dag och är den absolut bästa presenten vi fått, den är så personlig eftersom det står hans namn på :)
    Annars är väl någon bebisleksak en bra present..

Egon 080109
Svar på tråden Förslag på present till någon som har fått sitt tredje barn och inte kläder?