• Malin F

Vi som låg på avd 69 , del 2.

Här träffas vi som haft våra små på avd 69 i Västerås.

Välkomna alla nya och gamla!

~Cornelia-07~Bf jan-09~
  • Svar på tråden Vi som låg på avd 69 , del 2.
  • Malin F
    morotsstavar skrev 2008-07-01 15:11:47 följande:
    Bra Åh, jag hoppas Birgers semester tar slut snart så vi kan få en kallelse. Vi har väntat aplänge på Tyras ettårs-kontroll, nu är det ju inte allför långt kvar innan hon fyller två. Ska bli spännande att se hur han tycker att hon utveckas. I uppföljningsprogrammet står det ju att de ska träffa psykolog, det har dock inte Tyra fått göra för de "hade inte tid". Har ni träffat henne med era barn?
    Vi har inte träffat träffat någon psykolog, ska göra det när C är 5 år.
    ~Cornelia-07~Bf jan-09~
  • Malin F
    lilla piraja skrev 2008-07-14 22:35:34 följande:
    Tittar in i tråden, längesen sist...jag missade er träff tyvärr, var nere på västkusten 1 1/2 vecka, vi blev kvar längre än tänkt. Ingen mer av er som har ett pyre i magen? Min är planerad till dec, får hoppas den stannar så länge denna gången :)
    Jo här är en till som väntar smått. Beräknat till januari, bokade tid för rutin ul idag
    Ska bli kul att se den lill* igen.
    ~Cornelia-07~Bf jan-09~
  • Malin F

Stina: Det lät smaskens!

Hoppas ni alla mår bra, själv är jag nu i v.15! Tiden springer iväg och snart är det dags för ul igen. Ska bli skoj att få se lill*n igen.

~Cornelia-07~Bf jan-09~
  • Malin F
    morotsstavar skrev 2008-07-20 19:47:31 följande:
    Malin: Åh, vad snabbt det går (tycker man nog jämt om andras graviditeter) spännande att få komma iväg nu när krabaten är lite större (visst har du gjort ett tidigt ul också?). Hoppas det går bra
    Gjorde ett ul i v.9 oxå så det ska väl ha hänt en del sen dess Börjar få riktig mage redan oxåFörvånad...Kanske får bli riktigt stor denna gång då *håller tummar* Hoppas allt är bra med er!
    ~Cornelia-07~Bf jan-09~
  • Malin F
    morotsstavar skrev 2008-07-22 08:06:02 följande:
    Vad mysigt! Ja det är bra, fullt ös. Har köpt en ny syskonvagn, en Phil & Teds. Shit så smidig säger jag bara
    Den var jättefin, funderar på en sån. Va fick du ge för den om man får fråga (Vad heter modellen?)
    ~Cornelia-07~Bf jan-09~
  • Malin F

Hej på er!

Här är C sjuk Har haft feber några dagar nu och är snorig. Ska bege mig ner till vc imorgon om hon inte blir bättre.... hoppas bara att det inte är öronen som spökar för då blir det nog tal om rör....

Magen mår bra oxå, den växer och frodas Än så länge är alla värden tipp topp! Så jag håller tummar för en STOR bebis i januari

~Cornelia-07~Bf jan-09~
  • Malin F
    lilla piraja skrev 2008-09-08 21:18:43 följande:
    ej, kikar in här, skönt att höra att allt är bra med dig. Kom inte ihåg, hade du också HF?Jag tycker mig också må bra, har börjat svullna men inte alltför mycket än i alla fall. Går på kontroll varannan vecka nu. Jag har dottern hemma med mig nu, så vi har klarat oss från sjukdomar bra hittills, men det lär väl komma..
    Jo jag fick fick hf... äter trombyl men vet inte om det hjälper. Men allt är ju bra iaf än så länge Önskar mig en "naturlig" förlossning (inbillar mig att jag inte ska ha smärtlindring) haha kanske säger nåt annat när jag väl ligger där
    boktok skrev 2008-09-08 19:32:52 följande:
    ej! Kul att höra att du mår bra, jag håller också tummarna för att du går tiden ut! Tråkigt med förkylning, hoppas att det inte är något med öronen.
    Jo såklart var det öronen igen! Så nu väntar vi på remiss till öron för op Men då ska hon väl slippa detta sen förhoppningsvis.
    ~Cornelia-07~Bf jan-09~
  • Malin F

Hej på er!

Här avlöser sjukdomarna varandra... Först öronen sen fick C ögoninlammation oxå, men det är nästan bra nu.

Själv mår jag bra, är nu i v.24! Mitt sf mått går snart om det jag hade när C förlöstes i v.29...  Säger ju lite om att denna bebis mår lite bättre. Hade dock lite socker sist på kontrollen så jag hoppas verkligen att det är borta nästa koll igen. Vill inte ha en JÄTTE bebis denna gång så att det slutar med snitt igen!

Ser fram emot en "vanlig" förlossning denna gång Snart dags för tillväxt ul, är lite sugen att tjuvkika på vem d är där inne

Hoppas ni alla mår bra!

/Malin

~Cornelia-07~Bf jan-09~
Svar på tråden Vi som låg på avd 69 , del 2.