Vi som låg på avd 69 , del 2.
Här träffas vi som haft våra små på avd 69 i Västerås.
Välkomna alla nya och gamla!
Här träffas vi som haft våra små på avd 69 i Västerås.
Välkomna alla nya och gamla!
Stina: Det lät smaskens!
Hoppas ni alla mår bra, själv är jag nu i v.15! Tiden springer iväg och snart är det dags för ul igen. Ska bli skoj att få se lill*n igen.
Hej på er!
Här är C sjuk Har haft feber några dagar nu och är snorig. Ska bege mig ner till vc imorgon om hon inte blir bättre.... hoppas bara att det inte är öronen som spökar för då blir det nog tal om rör....
Magen mår bra oxå, den växer och frodas Än så länge är alla värden tipp topp! Så jag håller tummar för en STOR bebis i januari
Hej på er!
Här avlöser sjukdomarna varandra... Först öronen sen fick C ögoninlammation oxå, men det är nästan bra nu.
Själv mår jag bra, är nu i v.24! Mitt sf mått går snart om det jag hade när C förlöstes i v.29... Säger ju lite om att denna bebis mår lite bättre. Hade dock lite socker sist på kontrollen så jag hoppas verkligen att det är borta nästa koll igen. Vill inte ha en JÄTTE bebis denna gång så att det slutar med snitt igen!
Ser fram emot en "vanlig" förlossning denna gång Snart dags för tillväxt ul, är lite sugen att tjuvkika på vem d är där inne
Hoppas ni alla mår bra!
/Malin