Inlägg från: Linnea84a |Visa alla inlägg
  • Linnea84a

Var observant för dessa raser...

då måste jag gilla att leva lite farligt=) har en rottis och en pb/eng.staff...dom är riktiga mördar maskiner=) är livrädd varje gång min sonligger och myser med dom..
    alltså allvarligt, hur många fler sånna här trådar ska det bli? att folk inte tröttnar?
    jag har koll på mina hundar så kan ni ha koll på era så ska ni se att det inte blir några ihjäl bitna hundar vilket annars är en naturlig sak för en hund,som vi människor måste se till att förhindra men det är nog fler pb,rw mfl som är kopplade än gretornas dammvippor=)

• Linnea84a

våran pb/staffe har varit i bråk 2 ggr med andra staffar, han har aldrig börjat bråket bara försvarat sig,visst det är lite segt att få isär dom och dom har fått piercade öron och läppar å jag har fått ett fint r i handen men dom går att få i sär,dom har ju bakben=)
    klantigt av oss att släppa ihop dommen det ena var hans bror som han träffade mkt och en dag bara vände det, det andra var en tik med humör å dom ville få henne van vid andra hundar och då ä'r våran pb/staff en bra vovve att testa med, vi var 4 pers som hade koll och vi fick fort isär dom.
    man lär sig av sina misstag och då jag inte vill att min hund ska hamna i bråk så är det enda enklaste att han inte får leka med vem som helst.nu är han 4 och jag har haft han sen han var valp och om han leker med någon och jag ser att han börjar tröttna om den andra hunden är väldigt på så avbryter jag givetvis direkt.min hund letar inte bråk men däremot så gillar han inte hundar somä alltför jobbiga.men ven gör det??

Svar på tråden Var observant för dessa raser...