• Anonym

Första kärleken.

Hur känner ni för er första kärlek? Är det som folk säger att man aldrig kommer att glömma och att det alltid finns känslor kvar på det sättet?

Jag försöker hålla mig här från att inte skicka ett sms till min första kärlek, jag vill så gärna. Men är rädd att det kommer att sluta på något sätt som jag inte vill.

• Svar på tråden Första kärleken.
  • Anonym (M)

Jag har iaf aldrig glömt min första kärlek. Men det är skillnad på att glömma och att fortfarande ha känslor för sin första kärlek.

• Anonym

Ja, självklart är det så.

• Anonym

fick sms av min igår...  inge bra! bara att slänga och gå vidare för det är livsfarligt det där.

• Anonym (M)
    Anonym skrev 2008-07-02 17:31:56 följande:
    Ja, självklart är det så.
    Kan det vara så att du fortfarande har känslor för din första kärlek eftersom du vill ha kontakt igen?
  • Fleur

Första kärleken är alltid speciell

Jonathan 951012 & Isabelle 080301
  • Anonym

Anonym (M) skrev 2008-07-02 17:32:45 följande:

Kan det vara så att du fortfarande har känslor för din första kärlek eftersom du vill ha kontakt igen?
    Kan vara. Eller så är det för att jag trivs så himla bra i hans sällskap.
  • Anonym (M)
    Anonym skrev 2008-07-02 17:34:00 följande:
    Anonym (M) skrev 2008-07-02 17:32:45 följande: Kan vara. Eller så är det för att jag trivs så himla bra i hans sällskap.
    Jag håller med inlägg 3 faktiskt.. Min första kärlek höll på att tära sönder mitt nuvarande förhållande. Du måste nog känna efter ordentligt om det är romantiska känslor eller vänskapliga känslor du bär på.
  • Anonym

Anonym (M) skrev 2008-07-02 17:35:27 följande:

Jag håller med inlägg 3 faktiskt.. Min första kärlek höll på att tära sönder mitt nuvarande förhållande. Du måste nog känna efter ordentligt om det är romantiska känslor eller vänskapliga känslor du bär på.
    Jag vet att jag måste rannsaka mig själv. Men det går inge vidare. Jag har dock inget förhållande som kan kracsha.
  • Mab

Kommer alltid att minnas min första kärlek... Men också anledningen till att han inte blev min enda kärlek...

Sommarbebis. Jippie!!!
  • Anonym (M)
    Anonym skrev 2008-07-02 17:36:24 följande:
    Anonym (M) skrev 2008-07-02 17:35:27 följande: Jag vet att jag måste rannsaka mig själv. Men det går inge vidare. Jag har dock inget förhållande som kan kracsha.
    Hur ser hans liv ut då? Har han ett förhållande?
Svar på tråden Första kärleken.