Blev kär i min första kärlek när jag var 14 men det blev aldig vi då för han var 6 år äldre och tillhörde liksom aldig min liga... under åren som gått sen dess har vi dock träffats en del och haft sex även fast han då hade fast förhållande men jag brydde mig inte för jag var ju singel, har aldig varit med honom när jag själv haft ett förhållande. Det är verkligen något speciellt med honom och varje gång han kommer hem till byn ch jag ser bilen pirrar de till i kroppen även fast jag sedan många år är sambo och har 2 barn.
För ca 1½år sedan skulle jag på kurs och vi hade då mejlkontakt och bestämde oss för att träffas, redan på kvällen då vi skulle ses kände jag direkt at jag aldrig mer skulle ha samma känslor som förr, han tyckte jag skulle bryta upp från Mitt liv och Min familj för att välja Honom istället för min trygghet..Jag tyckte han överdrev och ville inte ens höra på de förslaget utan tyckte han snacka skit. Hur skulle jag någonsin kunna ge upp min sambo och mina barn, sälja allt bara för min första kärlek, dagen efter skulle vi äta middag men jag fegade ur, tackade för mig och for hem istället. så va de med de. Har aldrig ångrat mig...