• janica

Detur! Någon med erfarenhet? Snabbt svar behövs!!!

Hej!

Vi tänkte åka sista minuten till Marmaris med resebolaget Detur vilken dag som helst men nu behöver jag bara höra om någon har erfarenhet från dem?

Positivt negativt-det kvittar Tacksam bara för snabba svar

Tack på förhand!

• Svar på tråden Detur! Någon med erfarenhet? Snabbt svar behövs!!!
  • janica

Tack för väldigt snabbt svar Då kanske resan blir av hihi...ska kolla in trådarna omedelbart!!!

• JossanS

Vi har rest med dem 2 gånger och varit jättenöjda med allting  Vi tog sistaminuten båda gångerna och hamnade på toppenhotell.

• coolchick

Vi har åkt med Detur, inga problem där!

• Dalton99

Jag åkte med detur förra veckan och skulle inte alls rekommendera det bolaget. Så otrevliga och o-serviceminded. Usch. Vi ska skicka en reklamation till bolaget nu, får se va de säger.

• Lurigemma

Hejsan! jag har åkt med Detur ett par gånger och även min mamma jag håller med om att de är ju inte alls så trevliga och serviceinriktade som andra bolag. En gång när mamma reste med dom så slog ett tjock resevärd till mamma flera gånger då hon satt närmast gången. En gång spillde hon t.o.m ut all dricka. Nja jag vill INTE rekomendera dom ta istället ving eller fritidsresor dom är alltid bra. Lycka till

• Lurigemma

Och just ja dom är inte ngt vidare bra på engelska och verkar inte speciellt roade utav att prata engelska. Dom vill bara prata turkiska.

• majsan801

Rekommenderar de inte. Vi hade bokat en resa och när vi kom ner så var bilderna inte ens tagna från det hotellet utan från ett annat. Vi blev hel lurade, det var smutsigt och hemskt. Reseledarna ville inte hjälpa. Tur att det var vackert väder. Sen åkte min kompisar till tunisien med detur och planet var så risigt att de var övertygat att de höll på att gå i 2 bitar i luften. Skitbolag, men man får ju ofta vad man betalar för tyvärr. Är det billigare är det ju ofta av en anledning har jag lärt mig.

• Miss Lau

Vi har precis varit på en osepc. resa till Bulgarien med Detur och vi är supernöjda!

För egen del märkte jag ingen skillnad alls mot tex Fritidsresor, Apollo och Always som vi åkt med tidigare. Tror det mer handlar om att olika reseledare är olika trevliga/bra än att olika bolag är bra/dåliga.

• janica

Hej igen!

Vad bra att jag bara hann läsa de första positiva kommentarerna om Detur. För vi åkte med dem 1v. ospec till Turkiet och hör och häpna det var JÄTTEBRA!!!

Åker gärna med dem igen 1990:- för 1v med hotell kan det bli billgare

Tycker verkligen synd om er som blev besvikna.

Tack igen för alla svar!

Janica

• FriSam

Jag har åkt med Detur också, jag och dotterns som just fyllt 1 då. Mannen var redan på plats i Marmaris, så jag va ganska nojjig innan resan, hur allt skulle gå med resan, själv med väskor och en 1-åring.
    Men de va jättesnälla, när jag behövde nånting så var de där och hjälpte direkt, jag behövde inte sitta och vinka till mig uppmärksamhet eller nåt. De hjälpte till med bagaget sen när vi landade. Inte alls som de andra som reste med samma plan, som nästan i panik skulle springa av planet

Vad bra att ni hade det trevligt!

• Mamma Jennie L

Vi reste med detur , för några år sen , Det var min första flygresa och jag kan säga att personalen var helt underbar , bra servis..Fint hotell..

Jag är världens rikaste ...Jag har tre underbara barn
  • Jambosana

Aldrig mer!
    Åkte till Monastir i Tunisien med dem. Superoproffsiga, otrevliga och allt var kasst. Skitbolag och skitland. Bör väl inte tilläggas att det var den hemskaste semestern jag någonsin haft. Inget var bra. INTE värt pengarna.

• Frontline

Jag har åkt med Detur till Turkiet och har absolut inget att klaga över , hotellet var kanske inte det bästa men man får ju vad man betalar för...

Svar på tråden Detur! Någon med erfarenhet? Snabbt svar behövs!!!