• skrolly

när raänas man som ung mamma?

jag är 21 och känner min inte alls som en typisk "ung mamma" fast man läser att är man under 25 är man ung mamma men dom flesta jag känner (vissa är äldre idag) fick barn runt min ålder så det jag vill veta är räknas jag verkligen till gruppen ung mamma?

• Svar på tråden när raänas man som ung mamma?
  • skrolly
    Svar på #1
    ja det gör min föräldrar men min mamma blir iof 41 i år men va 17 när hon fick min bror och 20 med mig
  • skrolly
    Svar på #3
    oki va oxå yngst igruppen och inte någ med det dom "äldre skulle verka så fina i kanten" ren otur att hamna i den gruppen helt enkelt så jag gick ju inte på träffarna bara därför känns som man missat jag mycket viktig info vi har inte  det alternativet om ung föräldrar här tyvärr
  • skrolly

nää jag känner mig inte heller som ung mamma oki visst jag hade inte jobb men gubben har och vi har pengar så det räcker och bli över varje månad har altid så vi kan hitta på någon så att säga men bortom min krets så verkar jag va en ung mamma dom jag känner är mellan 20-24 första barnet

• skrolly
    Svar på #10
    men klara då nu tänker du inte på att det är mig du skriver till va haha
  • skrolly
    Svar på #12
    haha nää sant tycker bara det är så j*vla tråkigt att man ska få höra det hela tiden vi är väl inte sämre än nån annan eller hur
  • skrolly
    Svar på #15
    jaq precis börjar bli tjatigt såg du min fina stavning på rubriken haha
  • skrolly
    Svar på #17
    haha ja vi skyller på det
  • skrolly
    Svar på #17
    kanske kan ringa dig sen om du ska vara hemma när liam sover
  • skrolly
    Svar på #24
    ja precis min mamma är 40 så hon är väl en ung mormor så hon va ju ung när hon fick både mig å min bror och det har gått hur bra som hellst för hos nää mamma är ingen ålder det är ett levnadssätt sen behöver man kanske inte vara under16
Svar på tråden när raänas man som ung mamma?