• Carmen80

Ont i korsryggen efter FET!Kan det vara ett gott tecken?

Så då var jag här igen.....
    Ruvardag 4 och denna gången letar jag tecken på att man kanske skulle kunna vara gravid=)
    Första ivf hade jag ont ont ont i bobbisen men inte var det plus där inte, andra gången kände jag samma men den gången hade jag ont i krosryggen med och då plussade jag, fick ma,men det har ju inte med saken att göra.Gången efter det kände jag nada och nu denna gången har jag ont i nedre delen av ryggen, känns ansträngt liksom.
    Känns ju lite bra när man känner sig likadan som när man plussade.
    Nu har jag ala gånger fel för jag är så tidigt på det här men man få väl hoppas?
    Nån mer som har ont i korsryggen?

• Svar på tråden Ont i korsryggen efter FET!Kan det vara ett gott tecken?
  • JoJo2222

jag har emellanåt o för mig är det ju ett gott tecken. vilken vecka va du i när du fick missfall? jag e asnojig att jag ska få d!!! vad gör trombyl o barnabyl för verkan?

• Carmen80

Hej hej!!Jag var i vecka 9+2.
    Vet inte vad de ska göra, men har hört att man kan ta dem för att minska mf risken.

JoJo2222 skrev 2008-07-05 22:25:01 följande:
    jag har emellanåt o för mig är det ju ett gott tecken. vilken vecka va du i när du fick missfall? jag e asnojig att jag ska få d!!! vad gör trombyl o barnabyl för verkan?
  • JoJo2222

ok, gud va knäckande. jag hoppas verkligen att mitt pluss stannar. ska nog se om jag kan få komma till på vul någon annanstans, så att jag kan få se så att allt e ok därinne. annars går jag här o hoppas o planerar alldeles för mkt innan deras j%&"a semester e slut. eller vad tycker du?

• Carmen80

Du SKA planera och leva som om att allt kommer att gå bra.Du väntar barn och inte missfall gumman!
    Detta som hände mig var extrem otur, finns ingen annan förklaring.
    Du kan ju komma på vul tidigare, men vilken klinik hade du då tänkt dig?
    Jag har ju Cura som ord gyn och de tar alltid emot v 9, som standard.
    När ska du på vul sa du?

JoJo2222 skrev 2008-07-06 22:37:04 följande:
    ok, gud va knäckande. jag hoppas verkligen att mitt pluss stannar. ska nog se om jag kan få komma till på vul någon annanstans, så att jag kan få se så att allt e ok därinne. annars går jag här o hoppas o planerar alldeles för mkt innan deras j%&"a semester e slut. eller vad tycker du?
  • JoJo2222

jag har fått tid på ök 19/8 o då ska jag vara i v 11. det tycker jag e lite sent. vanligtvis går jag på ellenbogen som remiterar många av sina undersökningar till cura, men min gyn på ellenbogen har oxå sem. fick ett tips här att det finns en privat klinik, emma ultraljud eller nått.., men där kostar det 1000 spänn. fråga e om man ska vänta dom tre veckorna eller betala en tusing för att vara på säkra sidan??

• Carmen80

Kan förstå hur du tänker där.Å andra sidan får ingen som inte går privat eller gör ivf titta på vul förren i vecka 14.Men jag fattar att du tycker v 11 är lite sent.Jag gjorde på ök vecka 7.
    Känner du oror så kör på ett på Emma-kliniken, tusen kronor är ju helt klart dyrt, men bättre det än en massa oro.
    Där får du ju då ett kanske v 8 och sen tre veckor senare ett etra på ÖK.Det råder ju bot på mkt oro.

JoJo2222 skrev 2008-07-07 14:58:41 följande:
    jag har fått tid på ök 19/8 o då ska jag vara i v 11. det tycker jag e lite sent. vanligtvis går jag på ellenbogen som remiterar många av sina undersökningar till cura, men min gyn på ellenbogen har oxå sem. fick ett tips här att det finns en privat klinik, emma ultraljud eller nått.., men där kostar det 1000 spänn. fråga e om man ska vänta dom tre veckorna eller betala en tusing för att vara på säkra sidan??
  • JoJo2222

ja d gör d. jag tror faktiskt att jag ska göra det. hur går det för dig carmen. vilken rd är du på nu? hur känns d?

• Carmen80

Jsg är på rd dag 7.Ont i korsryggen så fot jag anstränger mig det minsta, har ont i bopparna och ådrorna blivit rejält synlig.Så jag hoppas faktiskt...men man vet inte...
    Försöker tänka på annat, men det är svårt!!!!

JoJo2222 skrev 2008-07-07 23:10:30 följande:
    ja d gör d. jag tror faktiskt att jag ska göra det. hur går det för dig carmen. vilken rd är du på nu? hur känns d?
Svar på tråden Ont i korsryggen efter FET!Kan det vara ett gott tecken?