Får du upp en näve i muttan? ;-)
Ja, och är nästan helt säker på att alla kvinnor kan det med även om de inte vill tro det själv .
Ja, och är nästan helt säker på att alla kvinnor kan det med även om de inte vill tro det själv .
Om ni bara visste hur tänjbar fittan är så skulle alla svara ja här. Jag tycker nog det är illa om man INTE får in en normalstor hand... Sen är det en helt annan sak om man inte gillar det eller vill prova det.
Jag är också jättetrång!! Men det är ingen som har sagt att fisting påbörjas och är klart på två minuter??? Men hur kul är sånt sex?? :p Det bästa som finns är när sex får ta låååång tid!
När jag blev fistad första gången trodde jag absolut att det var omöjligt. Men en timme senare fick jag uppleva en njutning jag aldrig tidigare upplevt. Det krävs lång tid, tålamod och massor med glidmedel. Men shit vad skönt det är :p
Men blir ni aldrig pullade? När blir det för stort? 1 finger, två fingrar tre eller fyra? Var går gränsen till att det blir ''äckligt'' enligt er?
Men hur trång man är i normalt tillstånd har inget att göra med hur mycket musklerna faktiskt kan vidga sig.
Men men :p jag har framfört min åsikt =)
Tur alla gör som dom vill .
Tycker dock att det är fel att kalla något äckligt bara för man själv inte tycker om det. Iallafall när dte gäller något som båda parter är med på och njuter av.
Det är upp till var och en.
Hahaha jag kan inte sluta att skratta åt människor som kalla en porrskadad bara för att man gillar att bli fistad! Jag kan garantera att majoriteten gör det för ens egen skull för att man tycker det är skönt!!!! Jag träffar inte idioter till män som tvingar mig till saker för att dom ska kunna uppskatta mig mer. Jag träffar män som vill testa saker med mig eftersom jag alltid har varit nyfiken av mig.
Ja, jag har fått det från porrfilmens värld och jag har varit nyfiken på länge tills jag träffade en man som sa sig veta hur man gjorde! Han visste hur man skulle göra och jag kan säga att en starkare orgasm har jag aldrig fått.
Men nu undrar jag lite här till er som säger att man är porrskadad för att man gillar lite mer extrema saker? Är analsex också porrskadat? Leksaker? Stora dildos? För det enda som borde vara normalt är att bli penetrerad av en snopp? Efter hur många fingrar övergår det till att bli porrskadat??? När dte gör ont på er så är det helt otänkbart att någon annan kan gilla det??? Ni är fan skrattretande allihop!
Att tro att ingen annan kan gillla något bara för att inte ni själv inte skulle kunna tänka er att testa det så behöver inte det vara något ÄCKLIGT eller innebära att man ställer upp bara för att känna sig uppskattad!! Vadå? Mannen får inte ut ett dyft av att stoppa sin näve i min fitta! Men JAG får :) jag får njuta till max :). Så låt mig få gör det utan att bli kallad porrskadad tack!
Fan vad trist att bara ligga i sängen och nuppa som vanligt jämt för allt annat måste ju vara porrskadat eller????
SUUUUUCKKKKK FL!