Inlägg från: HjärterEss |Visa alla inlägg
  • HjärterEss

Får du upp en näve i muttan? ;-)

Jezzikkaaa, NEJ verkligen INTE.

Förstår inte HUR det rent fysiskt hade varit möjligt. Det är ju som sagt pyttelitet där i hålet.

KRAM

• HjärterEss
    LaTjej skrev 2008-07-05 23:50:14 följande:
    Ja, och är nästan helt säker på att alla kvinnor kan det med även om de inte vill tro det själv .
    Då tror du fel. Så fel.
  • HjärterEss
    jezzzzzika skrev 2008-07-05 23:52:29 följande:
    Du får de att låta riktigt ynkligt när du beskriver de som pyttelitet! Kan bebisar komma ut borde väl händer kunna komma in?
    Men det är när du föder. Och det gör du väl inte för jämnan...och ja, jag är pytteliten där i hålet och ändå normal.
  • HjärterEss
    LaTjej skrev 2008-07-05 23:54:05 följande:
    Om ni bara visste hur tänjbar fittan är så skulle alla svara ja här. Jag tycker nog det är illa om man INTE får in en normalstor hand... Sen är det en helt annan sak om man inte gillar det eller vill prova det.
    Varför skulle det vara illa????????
  • HjärterEss
    LaTjej skrev 2008-07-05 23:57:57 följande:
    När jag blev fistad första gången trodde jag absolut att det var omöjligt. Men en timme senare fick jag uppleva en njutning jag aldrig tidigare upplevt. Det krävs lång tid, tålamod och massor med glidmedel. Men shit vad skönt det är :p
    Hahaha så ni höll på och försökte få in en hand i din fitta i över en timme. Tjaa du jag hoppas du njöt av tiden i alla fall. SHIT.
  • HjärterEss
    Anonym skrev 2008-07-06 00:03:27 följande:
    4 fingrar gör ont så mer än 3 fingrar får inte mannen använda på mig
    Ja precis, det svider och drar som sattan och är väldigt obehagligt med bara tre fingrar typ. NÄÄÄ han får inte ens stoppa in fingrarna i hålet, där ska bara snoppen in. Men pulla och så gärna
  • HjärterEss
    LaTjej skrev 2008-07-06 00:00:29 följande:
    Men blir ni aldrig pullade? När blir det för stort? 1 finger, två fingrar tre eller fyra? Var går gränsen till att det blir ''äckligt'' enligt er?
    Vi pratar inte om pulla här i tråden!
  • HjärterEss
    jezzzzzika skrev 2008-07-06 00:10:03 följande:
    Va?? Jag har alltid trott att man blir pullad om man får fingrar instoppade?
    Nej det är det inte för mig. Pulla är ju på klittan.
  • HjärterEss
    jezzzzzika skrev 2008-07-06 00:20:00 följande:
    Okej... Jag har alltid ansett att det är att få fingrar instoppade men de kanske e olika beroende på vart man bor??
    Möjligt att du har rätt, jag vet faktiskt inte.

Men för mig är det bara på klittan. Men strunt i vilket. Nej tack för fist.
  • HjärterEss
    minatre skrev 2008-07-06 11:21:57 följande:
    LovisetAllvar??? För det är bara framtill du ska kunna känna beckenbenet!! Blygdbenet som sitter där, baktill ska det vara mjuk Detta är ett beckenben och hålrummet i det ska ALDRIG vara ca 4cm!!!www.9manader.nu/pictures/backen2.jpg
    HAHAHAHA, har ni så stora hål. Nasty bild.

Men nej, oavsett mitt bäcken så hade det inte gått med en näve. Kanske iför sig om man hade tagit en sax och klippt upp hålet en aning, ja då hade det gått. Men normalt sett Nope!
  • HjärterEss
    minatre skrev 2008-07-06 19:41:05 följande:
    HjärterEssBeror på vilket hål du pratar om Men ditt becken har oxå en diameter på minst 10cm, annars blir det problem att föda. Alltså problem av det slaget att ditt barn aldrig ens kommer ner i slidan Så ja så stort är hålrummet i beckenet på alla normala kvinnor, Sedan finns det de med trånga becken och de kan inte alltid föda alls utan barnet fastnar....
    Jag kallar inte mitt bäcken för hål, utan jag pratar om det hålet som då näven ska upp i. Hålet på vulvan, blygdläpparna omsluter. Förstår du? Där kuken ska upp? Hänger du med?
  • HjärterEss
    Themis skrev 2008-07-06 21:07:48 följande:
    Men skillnaden är ju att när man ska få en bebis är kroppen uppmjukad av hormoner i flera månader och någorlunda förberedd på expansionen-och ÄNDÅ går de flesta sönder en del.Därav konstaterar jag att det nog inte är direkt meningen att man ska köra upp dasslock till nävar i könet.Det finns kvinnor som vill nita fast järntiaror med häftklammer på huvet också för att behaga sina master-män men smaken är ju som baken...
    Ja, allt det är redan sagt ett flertal ggr i tråden, men ändå envisas folk med att...får man ut en bebis så får man nog in en näve. MEN så fungerar ju inte kroppen. Man är ju inte gravid för jämnan och har inte alla hormoner och bäcken expansionen osv som kanske hade tillåtit en näve eller dassalocket upp i fittan.

Ja och ändå går dom flesta sönder där rejält trots all förberedelse kroppen gör inför en graviditet, tänk då utan allt det där. OJ, oj, oj.

Men statisktiken i tråden talar för sig själv tycker jag.
  • HjärterEss
    minatre skrev 2008-07-06 23:30:19 följande:
    Anonym (Ann)Tro mig, jag har försökt förklara detta men det hjälper inte!!! De menar ändå att beckenet sitter i vägen när man inte är gravid.......Tror som du att de flästa svarat nej fast att de inte ens provat ordäntligt.
    Hålet är för litet för näven, varför tjatar du om bäckenet??? Hålet har ju en storlek, börjar du dra i den så får du ont och så. Tre fingrar och jag tycker det är obehagligt och mer än så går inte fysiskt på mig, ifall man nu inte tvingar in den så jag spricker, eller blir uppklippt av en sax, men det är ju en annan femma.

Men ni andra har kanske gummibands hål, vad vet jag.
  • HjärterEss

marina 81 skrev 2008-07-06 23:37:34 följande:

hahaha gummibandshål!eller slappmuttor
    Tja något fel är där
  • HjärterEss
    minatre skrev 2008-07-06 23:38:59 följande:
    Tre fingrar....Mitt ex hade en okrets på 16cm på sin kuk, ganska lagom. Ni hade ju aldrig kunnat ha sex om ni träffats. Trist om man verkligen blir förälskade och så kan man inte ens ha sex
    Ja, tre fingrar blir obehagligt på mig, mer än så är stopp, jag tillåter det inte.

Men min makes snopp är perfekt, och jag ska inte ha sex med någon annan.

Du borde ju kanske oroa dig för stora snoppar i en krater, Ni hade ju aldrig kunnat ha sex om ni träffats. Trist om man verkligen blir förälskade och så kan man inte ens ha sex. Glappet vet du.
  • HjärterEss
    minatre skrev 2008-07-06 23:42:58 följande:
    Och gummibandshål är nog inte helt fel ute ändå Slidan är uppbygd för att vara "elastisk" .
    Tja men även ett gummiband har sitt stop Så dra du på bara då.
  • HjärterEss
    minatre skrev 2008-07-06 23:48:42 följande:
    HjärterEssNu föredrar jag iofs en större kuk mot en mindre om jag får välja Men det är skönt med en mindre med, så det är inget måste. Är nog mer nöjd över att kunna ha båda delar. Har som sagt inte blivit fistad, så jag har inte provat att få in en hel hand. Jag tror bara att det är fullt möjligt för de flästa kvinnor Och argumenterar emot det faktum att FLERA inklusive dig själv pratat om bäckenets expansion under graviditet som en faktor som skulle påverka även vid fisting, bara för att i nästa inlägg mena på att det inte har ngt med saken att göra *suckar*Otrevlig behöver man inte heller vara Jag tror helt enkelt bara att fitta på de flästa är bra mycket mer töjbar än man tror, eftersom den är uppbygd för att vara det.
    Nej nu ljuger du.

Det är vid en graviditet som det tänjs ut och alla de hormoner som kickar in som gör dig mjuk och gör förlossningen mer möjlig, Trots det spricker majoriteten ända ner till anus hålet. Det har det gjort på mina vänninor samt mina två äldre systrar.

Jag är inte mer otrevlig/trevlig än vad du själv är mot mig.
  • HjärterEss
    minatre skrev 2008-07-06 23:57:28 följande:
    HjärterEssJo du är ganska otrevlig i vissa inlägg men det får stå för dig Majoriteten spricker inte ända ner till anus förövrigt!!! Det hör inte till det vanligaste. Många spricker ja det stämmer och vissa lite andra mer. Det är sant!! Förstog inte vad jag ljög om??
    Du är också otrevlig i dina inlägg, men det får stå för dig. Jo dom gör det!!! Läs lite, googla upp det. Du verkar inte veta. Jo det är väldigt vanligt faktiskt. Min brors fru är BM.

Du ljög i ditt förra inlägg om vad jag skrivit först för att sedan hävda motsattsen, det är lögn från din sida och du ska be om ursäkt för det!
  • HjärterEss
    Auris skrev 2008-07-07 00:04:28 följande:
    HjärterEss skrev 2008-07-06 23:52:50 följande:
    Men det är ju framför allt bäckenet som påverkas av gravidhormonerna och blir mer eftergivligt. För att få in en näve så är det ju inte bäckenet som är begränsande utan mjukvävnaden runt själva hålet.För övrigt spricker inte majoriteten ända ned till anushålet. De flesta spricker lite men tack och lov är det inte så vanligt att man spricker hela vägen.
    Det är mer vanligt att spricka än inte!!!! Jo och hela vaginan påverkas vid en graviditet.

Jag är bara glad över att jag är bygd om jag är
Svar på tråden Får du upp en näve i muttan? ;-)