• LaFontaine

Kalldusch varje morgon!

Jag kliver upp tidigare än min sambo och duschar således också först. Vareviga morgon de två senaste veckorna har jag verkligen vaknat till liv i duschen. Min ohänga karl envisas med att avsluta varje dusch med riktigt kallt vatten. Tro dock inte att karlhelvetet ställer tillbaka termostaten. Oh nej. Istället kliver jag in i duschen och möts av isande kallt vatten.

Det spelar ingen roll hur mycket jag skäller på honom, han glömmer ändå att ställa tillbaka värmen. Själv är jag så helvetiskt morgontrött att jag inte ens har ork att kolla vilken temperatur duschen är inställd på

Och så har karln dessutom mage att klaga på att jag är morgonsur. Tacka tusan för det!
    *Mutter och morr*

• Svar på tråden Kalldusch varje morgon!
  • Jempa L

Du får prova om belöningssystemet funkar på honom i stället . Klarar han att vrida tillbaka termostaten en morgon så får han en godisbit. Två morgnar en kall öl etc

Storskrutt nov-05, Lillskrutt 9 mars-08.
  • LaFontaine

Jempa L skrev 2008-07-06 19:21:23 följande:

Du får prova om belöningssystemet funkar på honom i stället . Klarar han att vrida tillbaka termostaten en morgon så får han en godisbit. Två morgnar en kall öl etc
    Ah... så långt har jag faktiskt inte tänkt. Det låter ju inte helt fel faktiskt! Lyckas han byta tillbaka en hel vecka får han sin favvomat. Lyckas han en vecka till kanske han kan få lite sex
  • Maria40
    LaFontaine skrev 2008-07-06 19:33:17 följande:
    Jempa L skrev 2008-07-06 19:21:23 följande:
    Ah... så långt har jag faktiskt inte tänkt. Det låter ju inte helt fel faktiskt! Lyckas han byta tillbaka en hel vecka får han sin favvomat. Lyckas han en vecka till kanske han kan få lite sex
  • Tant Groda

haha ja du får pröva med det!

annars brukar jag alltid se till att sätta på duschen innan jag går in och känner med handen om man vågar gå in.
    är van sen jag bodde hemma och vattnet alltid stod på kallt!

• Tant Groda

haha ja du får pröva med det!

annars brukar jag alltid se till att sätta på duschen innan jag går in och känner med handen om man vågar gå in.
    är van sen jag bodde hemma och vattnet alltid stod på kallt!

• LaFontaine
    Edvina82 skrev 2008-07-06 19:36:42 följande:
    haha ja du får pröva med det!annars brukar jag alltid se till att sätta på duschen innan jag går in och känner med handen om man vågar gå in.är van sen jag bodde hemma och vattnet alltid stod på kallt!
    Nu blev det mycket instruktioner för en morgontrött sate som jag
Svar på tråden Kalldusch varje morgon!