• ssknurse

Mensliknande blödning och fortsatt gravid någon???

Hej ! Någon som har haft mensliknande blödning och trots allt fortsatt vara gravid

• Svar på tråden Mensliknande blödning och fortsatt gravid någon???
  • eec82

Jag har inte haft men min mamma hade mens tre månader in i sin graviditet när hon väntade mig. Så hon visste inte ens att hon var gravid fören månad 4. Sak tillägga att hon fått besked att hon inte kunde få barn, efter min bror föddes.

• ssknurse

ok, själv är jag i v 6+1 och haft liten blödning idag, blir orolig eftersom jag haft 2 missfall tidigare

• eec82

mm förstår. Många som har det å de ka ju vara helt naturligt. Är du orolig ring till BM el vårdupplusningen.

• ssknurse

har gjort det och de säger att det är bara till att vänta

• eec82

mm suck... de svaret man inte vill ha. Håller tummarna för dig. Kom på att en på mitt jobb med fick en liten blödning tidigt men de va helt ok. Hon sa till mig då jag blev gravid att jag inte skulle bli för orolig om de hände. Tror nog man blir de i alla fall. Hoppas du snart får ett svar å att det e positivt!

• ssknurse

skall på Vul på ons. Ja hoppas det men vet ej

• Daymoon

Jag har oxå fått en blödning nu vet inte om jag är gravid ännu men hoppas inte det är mensen. Har försökt att leta i böcker och på internet om man kan vara gravid även fast man får en mensliknande blödning. Det verkar så iaf.
    Jag läste att om man får en blödning med klumpar så kan det tyvärr betyda att man har fått missfall.
    Tack eec82 för det du har svarat på och tack ssknurse för att startat denna tråd.
    Jag är oxå nyfiken på hur det har gått för dig ssknurse!?
    Hoppas att det har gått bra.

• cammily

när jag väntade min dotter hade jag mens hela graviditeten. men i v 7 fick jag missfall med dotterns tvilling de e ganska vanligt tydligen sa de till mig, men i dag är min dotter snart 1år å mår jätte bra.

• Daymoon

testa mig idag...inget plus :(
    det är bara att försöka igen..

Svar på tråden Mensliknande blödning och fortsatt gravid någon???