blev du stoppad?
lyckligmamma skrev 2008-07-10 15:32:41 följande:
vad menas med stoppad????
[/citat]
att man föröker stoppa förlossningen
1355 gram och 40 cm, helt normalstor för sin vecka Jag hade också droppet ett par timmar kortare än beräknat, fick inflammation i handleden så hela handen blev röd och svullen, skrek av smärta på natten innan. Inte kul! Dock är jag inte spruträdd, så sprutorna gick ganska bra, tyckte det var värre när de stack sonen, han blev också opererad tre gånger de första dygnen, det var hemskt! Då hade jag verkligen ångest över att jag inte stått ut med smärtan från inflammationen, fast det är ju ingen garanti att de där två timmarna till som droppet skulle sitta skulle gett någon större verkan.
det tror jag inte att det hade gjort nån skillnad...man kan ju knappast stoppa naturens gång hur känge som helst
[/citat]
att man föröker stoppa förlossningen
cloudberry79 skrev 2008-07-10 15:31:06 följande:
[citat]1355 gram och 40 cm, helt normalstor för sin vecka Jag hade också droppet ett par timmar kortare än beräknat, fick inflammation i handleden så hela handen blev röd och svullen, skrek av smärta på natten innan. Inte kul! Dock är jag inte spruträdd, så sprutorna gick ganska bra, tyckte det var värre när de stack sonen, han blev också opererad tre gånger de första dygnen, det var hemskt! Då hade jag verkligen ångest över att jag inte stått ut med smärtan från inflammationen, fast det är ju ingen garanti att de där två timmarna till som droppet skulle sitta skulle gett någon större verkan.