Inlägg från: tjodeloo |Visa alla inlägg
  • tjodeloo

Bubblar vidare

Halloj tjejer!

Hemma efter en härlig helg i dalarna. Även om vädret växlat så har vi verkligen haft det mysigt. Badat, grillat, druckit vin och tjatat massa strunt!

Kirran: Jag börjar ju jobba igen om en vecka. P och jag kommer köra 60% var fram till nyår. Blir ju nyfiken på otrevliga tanten på fiket, berätta mer!

Muppe: Vad härligt med landet! Hojta till om du vill ta en fika eller nåt nån dag!

Nilwa: kul med nytt v-rum! Har ni köpt nya möbler å så? Usch jobbigt att vara så trött som du är... Har inge bra tips å ge tyvärr, hur sover du? Försöker du powernappa nåt på dagarna? Kollat din sköldkörtel? Det är ju många som får rubbningar efter en grav tydligen..

Mars: Åh, vad härligt med Sthlm helt allena, hoppas du har det super!

Tempo: Vilken kanonmysig dag och kväll utan barn! Blir allt lite avis. Selma är sååå mammig just nu...

Nähäpp, plikten kallar, tvätten ska hängas....

• tjodeloo

Någon som har hört nåt från Katarina förresten? Hoho Katarina var är du? Saknar dig här!!

• tjodeloo

Tack för ikväll Jeaxx! Tråkigt att vi va tvugna att pysa så tidigt, men så är det när man tar sitt tunga ansvar som gudmor

Kirran: Kan inte heller ses på fre, jag jobbar då! Ska faktiskt bli skönt att komma igång lite igen efter 5,5 vecka ledigt!

• tjodeloo

Förresten Jeaxx, jag höll bus vaken hela vägen hem! Hon höll låda en stund till härhemma innan hon slocknade i mitt knä *ovanligt*

• tjodeloo

Asch Nilwa, ni skulle ju varit i Polishuset under eftermiddagen, då hade ni kunnat hälsa på mej också jue...

• tjodeloo

Mars & Katarina: Jag träffas också jättegärna en sväng nästa helg. Jag kan dock bara den 27e, men blir det då hänger jag gärna på!

• tjodeloo

Med mig är det helt ok å senarelägga! Jag tänkte *höråhäpna* joina allsången i Gränna hamn med Bröderna Rångedal och Caroline af Ugglas!

• tjodeloo

Halloj bubblor!!

En snabbvisit från mig också. Har varit mycket i veckan, massa jobb, och när man inte är där är man ju på stranden Härligt härligt!!!

Idag är det fallskärmshoppning för P på schemat. Lär ju inte bli inställt pga dåligt väder idag

Nähäpp, måste slänga ihop en räkmacka till oss var innan vi ska åka.

Sköt om er!

• tjodeloo

Hej hej tjejer!

Hoppet gick kanon å P var mer än nöjd. Lite jobbigt för oss som var med eftersom vi var på ett fält utan tillstymmelse till skugga och 32 grader i just skuggan, som alltså inte fanns Selma var riktigt kinkig, vilket man kan förstå.

Katarina: Välkommen hem, har ni haft det bra?

Nilwa: Vad härligt med Gbg! Vart ska ni bo och vad ska ni göra?

Mars: Ja just, hur går det med huset, när blir det flytt?

Jeaxx: Har ni semester ff? När börja du eller J jobba? Fick Vilja många fina presenter? Härligt kort på Vilja jag fick i mobben, tack!

Belly: Grattis på bröllopsdagen!

Tempo: Hoppas ni har det bra i Sthlm! Behöver lite vettiga restaurangtips inför vår kommande resa, kan man få lite hjälp med det kanske...?

Hur har ni haft det i värmen annars tjejer? Vi har klarat oss rätt bra. Vi har ju lyxen att ha en källare att flytta ner i, svalt och skönt! Dagarna har P och jag verkligen gått om varandra, har tom bytt barn på parkeringsplatsen utanför jobbet några gånger.. Annars har vi mest legat på badstranden! Selma är heltokig i vattnet och skrattar så hon kiknar, härligt!

Nähäpp, måste jobba på lite här...Kram på er!

• tjodeloo

Marsbaby: Tack för restaurangtipset! Ska genast googla Sjöpaviljongen. Vi ska bo på Clarion Sign vid Norra bantorget så "kvällsrestaurangen" ska helst inte ligga så långt därifrån. Jag gillar ju Helens kök och bar vid St Eriksplan, i brist på annat får det bli den igen!

Tempo: Som sagt, i närheten av Norra Bantorget kommer vi husera

Katarina: Härliga bilder du lagt upp från semestern på FB!

Svar på tråden Bubblar vidare