Bubblar vidare
Hej hopp!
Då har våra norsk/amerikanska vänner med bebis dragit vidare efter 5 roliga dar! Vi har varit i Stadsparken o softat, i Gränna o köpt polkagrisar (o besökt Fiket o fått fruktansvärt dåligt bemötande! En jättesur tant serverade oss), hängt på vår strand, shoppat på IKEA och shoppat en massa babykläder!
Jeaxx, Stackars Vilja! Hoppas hon växer ifrån sin åksjuka snart. Angående semesterförslag så tycker jag att Hjo är väldigt mysigt, ett plus är ju dock om vädret är fint så man kan sola o bada, annars finns det några mysiga restauranger o shoppar där. Det är inte jättestort men mysigt som sagt.
Mars, grattis, grattis, grattis till Micke o det nya jobbet! Betyder det att du ska vara föräldra ledig from mitten av oktober eller blir det förskola för Lisa?
Själv har inte mina chefer hört av sig om jag får jobba i höst (ville bara jobba 40 % då Gregan pluggar heltid o Matheo ska fortsätta att vara hemma) o jag pratade med dem för typ 6 veckor sen! Ja, ja det löser sig säkert...
Skulle kommentera mera men jag har oxå raderat den gamla tråden o kommer inte ihåg riktigt vad som skrevs där...