ååååååååååååh så roligt att ni är här och är aktiva mina härliga mammakompisar!!
BolibompaMarkus är han med rött hår ja.
Nilwa, det var ett jättemysigt bröllop. Stod det om det i tidningen?? Vilken tidning? Vad stod det? Och Lassiekändis - är det mitt hår som gör att jag är Lassie?
Katarina, tack för kommentaren på fb! Fick du mitt sms här om veckan? Fick inget svar men sen såg jag ju här att ni var bortresta då men jag tycker nog vi kan ses hur snart som helst - vi bor ju nästan grannar. Nästan.
Jeaxx, jag är så tok-på en träff att det pirrar i kroppen! Bebis alltså?? Nice!! Hoppas det går undan nu då - och då kan du vänta med dieterna lite till ju, skönt.
Tjodeloo, Julia säger titta, mamma, bappa (pappa alltså), gatt (katt), blombom (blommor), louuisss (katten Lovis) men det vi hör dag som natt är; Ä dää? Om man inte svarar kommer; Ä däääääää???! Och sen; Ä DÄÄÄÄÄÄÄÄ?!?!?!?
Marsbaby, kommer inte ihåg om du frågade något...
Skulle vara roligt att ses snart i alla fall! Hur går det med huset och allt? Att lilla Lisa blivit blond skulle jag vilja se, vad häftigt!
Kirran, är du här nåt längre?
Muppelina, vad mysigt det lät att fiska kräftor, det har jag aldrig gjort. Vad tycker Emma om det, är det spännande?
Julia var hos tandläkaren för första gången igår, fick en tandborste och en liten tandkräm och satt helt stilla när tandläkaren skulle titta på tänderna. Öppnade inte munnen dock, så tandläkaren fick flytta lite på läpparna för att se nåt...
Hon har nio tänder nu, tionde på gång för fullt. Går omkring, pussas, kramas och är helt underbar.