Inlägg från: Katarina m Leon o Matteo |Visa alla inlägg
  • Katarina m Leon o Matteo

Bubblar vidare

Nämen hallå! Här händer det grejer! Var så tyst ett tag så jag tog fl-semester . Så fick jag lite abstinens efter att jag såg Nilwa på facebooken och efter lite messande med Stockholmsbruttan.

Belly, grattis så otroligt mycket i efterskott till er stora lilla dam!

Angela, du har ju inte berättat att Micke fått jobb!!! Gud var roligt!! Så glad för er skull!!

Muppe, hoppas ni får trevligt i stugan!

Åh, nu ropar mitt lilla födelsedagsbarn, har lovat att vi ska gå ut och cykla (i spindelmannen dräkt) så jag får återkomma med mina övriga kommentarer.. Kan ju inte låta pojken vänta på sin stora 4 års dag. Puss på er!

Tempo, ja, visst var han fin?? Hade ni en kul kväll när ni var ute på tu man hand?? Lät underbaaart!!

Tjoddan, härligt att vara efterfrågad! . Var ute i dina hemtrakter och tokade runt i måndags. Så fint! Hur hade ni det när ni fick lite egentid? Hade det gått bra med hund och barn hos systern?

Kirran, vad jobbigt att inte få besked med jobbet! Dåligt! Hoppas du hittar något annat passande!! Låter i alla fall som om ni har en underbar semester!

Jeaxx, hoppas allt gått bra med visningarna och att det blir en hejdundrandes budgivning! Låter spännande med husbyggarplaner!

Nilwa, låter inget najs allt med en liten dosett-dos till frullen . Hoppas lite sommar kan råda bot på tröttheten! Har faktiskt hört att just rosenrot ska kunna göra susen men att det tar ett tag.. Kollade din Dimitri-länk innan och visste inte om jag skulle skratta eller gråta .

Åh, vi spelar kasta gris och jag kan verkligen inte skriva nu heller... Hann knappt läsa ikapp ju! Kul!! Kände att jag saknar er när jag läser och skulle så gärna träffas när vi är hemma ifrån vår semester igen!! Vad sägs om lite tjejbubbel här den 26:e eller däromkring?? Någon som är på? *kram*

Kirran, då är vi inte hemma tyvärr!

Nu drar vi till stugan i Båstad och fortsätter sedan för ett par dagar på Väst-Jylland. Ni får ha det så skönt! Får se om ni har lust med bubbeldate när vi kommer hem igen helt enkelt!!

Hej, hej! Kikar in ifrån en regningt Jylland där vi STORTRIVS! Kan verkligen rekommendera stugorna etc. Ni får kolla här: www.strandhotellerne.dk/Default.aspx
    Hoppas ni alla har det fint därhemma eller vart ni nu må vara! Nu blir det middag!
    Ska vi prelboka lite kvällsskoj den 27:e då?
    Måste springa.. *kram*

Hemma i från Bowlingen igen...
    Ja, å det jag skulle fått sagt innan också var att vi nu efter en dag på Legoland och en natt i Odense återvänder till stugan i Båstad och stannar där tills den 26:e eller så så nu bortablir jag härifrån ett tag eftersom jag inte internetar på en vecka! Må väl! *kramar*

Nu ska ju äntligen det fina vädret komma så vi har bestämt att vi stannar här i stugan över helgen. Därmed blir det inget festande för mig kvällen den 27:e. Hoppas det är ok om vi senarelägger daten lite! Ha det bra! *kramar ifrån busfabriken i halmstad*

Nu är vi hemma igen! Borta bra men hemma bäst..
    Ska snart dra i väg och bada lite i solskenet men tänkte kika in som hastigast och säga hej till er och gratulera lilla Vilja på hennes första födelsedag! Grattis, grattis! Hoppas hon får många paket och lite extra lyx i solskenet!!

Jeaxx, härligt att veckan blev så lyckad!

Tjoddan, hur gick hoppet undrar också vi?!

Åsa, så mysigt med små utflykter utan småtjejer!

Tempo, duktiga ni är som målat! Hoppas ni får det härligt i Stockholm!!

Belly, hoppas huvudvärken släppt och att ni haft en härlig bröllopsdag!

Mars, Vart ska ni åka? Är ni kanske i väg nu du och Micke?? Är lite veckovill.. Hur går det med huset annars??

Oj, startade upp datorn nu och såg att jag aldrig skickade detta innan idag.. Hm, så det kan bli.. Hoppas alla haft en bra dag!

Tjoddan, vi har haft det superbt, tackar som frågar! Känner mig helnöjd med sommaren faktiskt! Härligt att hoppet gick bra!! Vet inte om jag pallat att stå där och kollat.. *phu!* men nu skulle ju iofs min älskling aldrig få för sig att hoppa heller *skrattar*.
    Tråkigt när man hamnar i sådana där perioder när man knappt ses.. Tur ni ska i väg och Stockholmera snart då .

Nilwa, när var det det bar av till Götet?? Känner du dig lite mer utvilad nu??

Tempo, hur var storstaden?

Muppe, är ni tillbaka i staden igen?? Hur går det med vv:andet??

Synd på det fina vädret.. Vi har badat varje dag (som er andra antar jag) men ändå skönt att få det lite svalt inomhus. Matteo har toksovit idag och det är säkert pga att det är lite svalare. Han var för söt förresten. Sov i vår stora säng och vi hör inte ett ljud ifrån gosen förren dörren till sovrummet helt plötsligt stängs. Då hade han klättrat ned och stängt dörren själv. Satt där på golvet och smilade när vi kikade in .
    När ses vi nu då?? Förlåt att jag ställde in och krånglade men det blev ju så vackert väder... Fika någon dag? Leon är ju hemma ett tag till men han kanske kunde tänka sig IKEA?! Hoppas fler blir mer aktiva här snart för nu saknar jag er! *kramar*

Heeeej! Vad kul att det händer lite grejer! Jag föreslog en IKEA-träff i andra tråden nu i veckan. Då kan jag checka in sonen stor en stund. Någon som är sugen??

Tempo, kul att ni är hemma igen! Låter som en härlig Stockholmstur. Jag berättar gärna mer om Danmark. Sea West är mest för barnen helt klart. Maten som serverades på bygget var hamburgare och pizza men eftersom man bodde i stuga med kyl, spis och grill var detta inte något större problem. Fanns också bättre ställen nära havet. Stugbyn ligger en halvmil ifrån 4 mils sandstrand som vi inte utnyttjade så mycket pga vädret men jag kan tänka mig att det är fantastiskt när solen skiner. Anlägningen i övrigt är relativt nybyggd (2006) så allt känns fräscht. Innehåller ett stort lekland med hoppborg och klättring. Förutom badlandet med två rutschkanor och liten vågbassäng finns där badmintonbanor, minigolfbanor, bowling och spelrum. Finns en spa-avdelning om man vill unna sig en behandling också. Jag aldrig åka dit på barnlös semester men just nu så känns det perfekt. Det ligger dessutom ca 1 h ifrån Legoland som faktiskt var värt ett besök. Om du undrar mer så får du fråga!!

Marsbaby, åh, det lät så mysigt med Hjo att jag blev sugen på att dra dit snart! Härligt att ni haft det så bra i sommar!!! Jobbigt med allt måleri bara! Åh i denna värmen vi har haft, phu! Hur ser det ut för er nu i veckan är ni sugna på en träff kanske? Eller har Micke fortfarande semester kanske?? Jag har nog inte fått något sms såvitt jag vet men sedan har jag haft tokdålig koll på min mobil det senaste också.. Kul att ni är hemma igen!!

Tjoddan, Tack!

Nilwa, 8!! tänder . Det var värst!! Matteo kan stoltsera med 4,5. Härligt att tjejerna kan busa ihop! Blir nog riktiga äventyr med dem vad det lider . Hoppas ni får det superduper i Göteborg!!

Jeaxx, vad skådar mitt norra öga?! Är det Maries mage som influerat? Mår hon bra? Hoppas ni får till en liten inom kort nu då! Jag jobbar ff på min älskling men jag tror att han nu vänt så vi kör nog på utan p-medel så får vi se om det blir något...
    Ska vi säga att vi kör på torsdag då så är du med all säkerhet hemma igen??

Oups! nu kom våra städnitiska grannar på oplanerat besök i vår misär till städning.. Måste dra..

Svar på tråden Bubblar vidare