• Anonym (fundersam)

Deep-throat... hur?

Ja, kan någon förklara hur man gör för alla instruktioner jag hittar är på andra språk än svenska

• Svar på tråden Deep-throat... hur?
  • Anonym (80talet)

Varför ska du göra det är ett bra ställe att börja på?

• Anonym (L)

deep throut är när du tar penisen hela vägen i munnen. du tar helt enkelt bort kräkreflexerna och det gör du med träning, efter att tag kan du göra deep throut.

• Anonym (fundersam)
    Svar på #1
    Vad svarade du på eg.?
    Låter inte som att du svarade på mitt iaf.
  • Anonym (fundersam)

Anonym (L) skrev 2008-07-10 15:47:33 följande:

deep throut är när du tar penisen hela vägen i munnen. du tar helt enkelt bort kräkreflexerna och det gör du med träning, efter att tag kan du göra deep throut.
    JO jag vet det, jag vill bara att någon förklarar på svenska hur man ska göra för jag vet att det ligger lite teknik i det hela.
  • Anonym (80talet)

Jag menade, varför ska du deepthroat:a? Att klara av det är nämligen något som kräver att du tränar bort din kväljningsreflex. För att göra det behöver du vara motiverad. Därav frågan.

• Anonym (fundersam)

Anonym (80talet) skrev 2008-07-10 15:49:16 följande:

Jag menade, varför ska du deepthroat:a? Att klara av det är nämligen något som kräver att du tränar bort din kväljningsreflex. För att göra det behöver du vara motiverad. Därav frågan.
    Därför att jag vill kunna det då det tydligen är nått min sambo drömmer om. Å iom att det verkar vara en rätt så stor grej för honom så vill jag iaf försöka lära mig det.
  • Anonym (fundersam)

Vore högst tacksamt om någon kunde förklara HUR jag ska gå tillväga iaf.

Försvinner ett tag nu då jag snart får besök

• Anonym (L)

Det du kan göra är att suga och ta den längre och längre in, när du känner att du inte klarar mer försök hålla det kvar en liten stund till. så småningom har du tagit bort kräkreflexerna men det kräver träning.

• Anonym

Ät inte innan! Kan ge oönskad effekt, hehe...

• Anonym (Såhär)

Stoppa fingrarna i mun och hals när du har möjlighet och känn överallt och vänj på så sätt nervtrådarna vid retning. Öva regelbundet på killen, tänk på att inte "kröka" tungan som man gör när man kräks fex utan slappna av och låt den ligga platt i underkäken när du suger. Prova att lägga 2 fingrar på tungan, slappna av så den blir mjuk och låt fingrarna glida allt längre ner i halsen, när du kan vifta med fingrarna i halsen utan att klökas har du 100% kontroll. Men det tar tid

Tänk också på att inte gapa för stort i början, då utlöser du snabbare klökreflexen och det är svårare att slappna av i tungan, öva därför mycket med fingrarna.

Lycka tilL!

Svar på tråden Deep-throat... hur?