• Anonym (fundersam)

Deep-throat... hur?

Ja, kan någon förklara hur man gör för alla instruktioner jag hittar är på andra språk än svenska

• Svar på tråden Deep-throat... hur?
  • Anonym (minna)

Hm... intressant, men låter verkligen jobbigt! Är det någon som vet vilka risker och/eller nackdelar det finns med att träna bort kräkreflexen?

• AllStared

Jag har vänner som aldrig "lärt" sej, vissa har helt enkelt för starka kräkreflexer.
    Jag har fått kommentaren svärdslukerskan utav en halsläkare då han förde ner handen djupare än han gjort på någon annan patiens.
    Dock har jag fått lite känsliga kräkreflexer nu när jag är gravid, hoppas dock dom försvinner sen. :)

Bröllop 080726 ♥ freewebs.com/salkert ♥ BF 081203
  • Anonym (fundersam)

Anonym (Såhär) skrev 2008-07-10 17:51:52 följande:

Stoppa fingrarna i mun och hals när du har möjlighet och känn överallt och vänj på så sätt nervtrådarna vid retning. Öva regelbundet på killen, tänk på att inte "kröka" tungan som man gör när man kräks fex utan slappna av och låt den ligga platt i underkäken när du suger. Prova att lägga 2 fingrar på tungan, slappna av så den blir mjuk och låt fingrarna glida allt längre ner i halsen, när du kan vifta med fingrarna i halsen utan att klökas har du 100% kontroll. Men det tar tid Tänk också på att inte gapa för stort i början, då utlöser du snabbare klökreflexen och det är svårare att slappna av i tungan, öva därför mycket med fingrarna.Lycka tilL!
    Äntligen nån som kommer med lite info

Nått jag har förstått är att man ska vinkla huvudet på nått sätt för att det ska gå lättare, men jag tycker nästan att det blir ännu jobbigare med reflexerna då.
    O hur sjutton får man tungan att ligga mjukt och platt mot underkäken?!
    *går iväg och sliter mig lite i håret en stund*
  • Anonym (Arla)

Anonym (Såhär) skrev 2008-07-10 17:51:52 följande:

Stoppa fingrarna i mun och hals när du har möjlighet och känn överallt och vänj på så sätt nervtrådarna vid retning. Öva regelbundet på killen, tänk på att inte "kröka" tungan som man gör när man kräks fex utan slappna av och låt den ligga platt i underkäken när du suger. Prova att lägga 2 fingrar på tungan, slappna av så den blir mjuk och låt fingrarna glida allt längre ner i halsen, när du kan vifta med fingrarna i halsen utan att klökas har du 100% kontroll. Men det tar tid Tänk också på att inte gapa för stort i början, då utlöser du snabbare klökreflexen och det är svårare att slappna av i tungan, öva därför mycket med fingrarna.Lycka tilL!
    Tack för utförlig info!

Blev ju naturligtvis ( och helt säkert i likhet med många andra som läst din beskrivning) tvungen att testa. Sitter nu med klöktårar i ögonen och kan konstatera att jag måste nog öva ett tag. : ))
  • Anonym (Hum)

Ta det bara lugnt, och kom ihåg att det är du som måste få bestämmma takten. Klarade det förr, men sen sög jag inte honom på några veckor, och då gick det inte alls längre.

• Anonym

Jag tycker det går bättre om man lägger tungan så att spetsen liksom rundar tänderna i underkäken, då blir tungan "plattare" samt att petterniklas får en slätare bana ner

• Anonym (fundersam)

weihiii dt tar sig!
    klarar mer och mer nu

• Anonym (Oljij)
    Pallas skrev 2008-07-14 15:41:12 följande:
    Jag har en polare som gärna visar dig. Var bor du?
  • Anonym (suck)

Men om killen är STOR då? Går det ändå? Låt säga över 25cm lång och omkrets på 16cm (för han är så pass stor). Älskar att suga honom, blir hur kåt som hällst av det! Men han kommer ju alltid för långt in och då gå ju kräkreflexen igång. Jag brukar tex runka honom lite då innan jag fortsätter då men skulle vilja kunna suga av honom utan problem! Stoppar jag fingrarna i halsen så är det inget större problem, men han kommer nog längre in än vad jag gör med fingrarna tror jag.

• Anonym

Andas in på samma gång som du sätter in den djupare. Så då du andas ut så ut me petterniklas eller Fjalar eller vad han nu kan heta, lillgrabben :-P Det Är DeepThroat

• Anonym

Heldumt och pina sig själv o trycka fingrarna i halsen för att kunna suga av sin kille.. Jag skulle ALDRIG utsätta mig för något sådant. OCH DET BEHÖVS JU INTE!!! Sköt Om Er Istället!!

• W W
    Anonym skrev 2008-07-14 21:33:59 följande:
    Heldumt och pina sig själv o trycka fingrarna i halsen för att kunna suga av sin kille.. Jag skulle ALDRIG utsätta mig för något sådant. OCH DET BEHÖVS JU INTE!!! Sköt Om Er Istället!!
    Ähh, det är häftigt att kunna Och jag tänder minst lika mycket som killarna jag suger
    One boyfriend is not enough.
  • Anonym

Hehe.. Det är en medfödd gåva för mig.. Vet inte varför man måste öva upp några halsmuskler för..?

• Anonym (suck)
    Anonym skrev 2008-07-14 21:33:59 följande:
    Det är egentligen inte ngn pina. Det är inte som när man är magsjuk och får kväljningar eller som när ngt är äckligt. Blir mäst irriterande att det blir så eftersom man skulle vilja fortsätta suga honom ju Förövrigt så blir jag otroligt kåt av att suga av honom, älskar hans kuk. Så det är inte bara för hans skull! Och oftast har han gett mig innan så jag går inte lottlös ur det hela alls. Jag får mitt OCH så får jag suga, kan det bli bättre
Svar på tråden Deep-throat... hur?