Deep-throat... hur?
Ja, kan någon förklara hur man gör för alla instruktioner jag hittar är på andra språk än svenska
Ja, kan någon förklara hur man gör för alla instruktioner jag hittar är på andra språk än svenska
Hm... intressant, men låter verkligen jobbigt! Är det någon som vet vilka risker och/eller nackdelar det finns med att träna bort kräkreflexen?
Jag har vänner som aldrig "lärt" sej, vissa har helt enkelt för starka kräkreflexer.
Jag har fått kommentaren svärdslukerskan utav en halsläkare då han förde ner handen djupare än han gjort på någon annan patiens.
Dock har jag fått lite känsliga kräkreflexer nu när jag är gravid, hoppas dock dom försvinner sen. :)
Anonym (Såhär) skrev 2008-07-10 17:51:52 följande:
Anonym (Såhär) skrev 2008-07-10 17:51:52 följande:
Ta det bara lugnt, och kom ihåg att det är du som måste få bestämmma takten. Klarade det förr, men sen sög jag inte honom på några veckor, och då gick det inte alls längre.
Jag tycker det går bättre om man lägger tungan så att spetsen liksom rundar tänderna i underkäken, då blir tungan "plattare" samt att petterniklas får en slätare bana ner
weihiii dt tar sig!
klarar mer och mer nu
Jag har en polare som gärna visar dig. Var bor du?
Men om killen är STOR då? Går det ändå? Låt säga över 25cm lång och omkrets på 16cm (för han är så pass stor). Älskar att suga honom, blir hur kåt som hällst av det! Men han kommer ju alltid för långt in och då gå ju kräkreflexen igång. Jag brukar tex runka honom lite då innan jag fortsätter då men skulle vilja kunna suga av honom utan problem! Stoppar jag fingrarna i halsen så är det inget större problem, men han kommer nog längre in än vad jag gör med fingrarna tror jag.
Andas in på samma gång som du sätter in den djupare. Så då du andas ut så ut me petterniklas eller Fjalar eller vad han nu kan heta, lillgrabben :-P Det Är DeepThroat
Heldumt och pina sig själv o trycka fingrarna i halsen för att kunna suga av sin kille.. Jag skulle ALDRIG utsätta mig för något sådant. OCH DET BEHÖVS JU INTE!!! Sköt Om Er Istället!!
Hehe.. Det är en medfödd gåva för mig.. Vet inte varför man måste öva upp några halsmuskler för..?