Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Poppispinglorna

MiniMie skrev 2008-07-17 19:01:29 följande:
    Michaela83/tejp: TACK.. Tyvärr är jag rätt stensäker på att de är slemmisen då den är riktigt SEG..och genomskinlig. INGET blod allafall så då borde de väl vara lugnt?!(har lyckats få den på papperet efter toabesök alla ggr, annars hade jag nog inte märkt av om den bara ramlat ner i toan)Ska till min BM på måndag så jag kanske ska fråga henne då.. TACK igen allafall för ni är så gulliga och svarar. Man blir ju lite nojig.. även om de mesta är "normalt" när man väl frågar allafall =)=)
    Hur länge har du kvar?

Har inte läst ikapp, men förstår att slemproppen gått?
  • Starlet1

Hej på er. Kan ni trot, men jag har internet igen, jippey. Orkar inte läsa ikapp, men nu är jag här i alla fall.

• Starlet1
    MiniMie skrev 2008-07-17 19:01:29 följande:
    Michaela83/tejp: TACK.. Tyvärr är jag rätt stensäker på att de är slemmisen då den är riktigt SEG..och genomskinlig. INGET blod allafall så då borde de väl vara lugnt?!(har lyckats få den på papperet efter toabesök alla ggr, annars hade jag nog inte märkt av om den bara ramlat ner i toan)Ska till min BM på måndag så jag kanske ska fråga henne då.. TACK igen allafall för ni är så gulliga och svarar. Man blir ju lite nojig.. även om de mesta är "normalt" när man väl frågar allafall =)=)
    Tycker som Michaela, att du bör ringa in direkt imorgon. Tycker du bör bli undersökt.

Det är säkerligen ingen fara, men kolla upp det ändå.
  • Starlet1
    Nedina skrev 2008-07-17 07:13:48 följande:
    Morrn morrn!En liten fundering...Era drygt ettåringar, när somnar de på kvällen och när vaknar de på morgonen?Håller på att bryta ihop över Melvins sovvanor. Han är uppe till 20 på kvällen och vaknar ändå 05 på morgonen!
    Hej,
    Jag försöker lägga Adam kl 20 på kvällen, det går inte tidigare längre. Han sover då till kl 5-6 ungefär och då får han välling, somnar om och sover till kl 9-10, helt okej tycker jag. Men imorse tog han ingen välling utan sov till kl 9 i ett sträck, jätteskönt.

Jag tycker det är okej att gå upp och värma välling tidigt på morgonen eftersom jag sen får sova vidare rätt länge. Men han vill över till oss vid 3-tiden på natten, så han sover inte i sin säng hela natten längre.
  • Starlet1

MiniMe: Har du ringt till bm idag?

• Starlet1

Nu åker vi på minisemester igen. Men vi kommer hem på söndag igen. Vi ska till en kompis i Ulricehamn.

• Starlet1

Jag förstår det där att inte vilja ta upp förlossningens tid i onödan, jag gör det. Det är bara, att om jag hade gjort det så hade allt sett annorlunda ut för mig idag och jag hade inte hatat mig själv så som jag gör.

Ni får ursäkta mig, men jag kan inte förstå varför man inte bara ringer till proffsen och frågar dom om det som man är orolig över. Vi här inne kan ju bara spekulera och kanske googla, men dom på förlossningen är helt underbara och dom hjälper gärna till, om så bara på telefon.

MiniMe, gick det bra hos bm idag?

• Starlet1
    smarties skrev 2008-07-21 17:35:46 följande:
    Uj vad malliga vi är här hemma nu, Moa har gått massor av steg själv ikväll :D
    Åh, vad spännande Dom blir stora så fort.
  • Starlet1
    znoozan skrev 2008-07-21 18:48:52 följande:
    Stackars Isac är så himla känslig för myggbett,han fick ett på kinden och han är svullen från hakan till pannan Han har fått tavegyl så det har iaf slutat svullna,hoppas svullnaden lägger sig fort nu oxå! Han är då glad och pigg iaf,både hon på blge sjukhus och apoteket varnade för trötthet men han härjar runt högt och lågt så ingen sån effekt här inte!
    Vad jobbigt! Hur mår han nu då? Vet du om han är allergisk mot fler insektsbett?
Svar på tråden Poppispinglorna