Inlägg från: Michaela83 |Visa alla inlägg
  • Michaela83

Poppispinglorna

Martha skrev 2008-09-14 09:19:08 följande:
    Undrar om dom kommer å passa... är rätt höga skåp..  Och gamla... 
    damn! isåfall blir det bara omlackering och utbytta handtag
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Nirnaeth skrev 2008-09-15 16:12:10 följande:
    Just det här barnet som välte vagnen idag, har jag sagt åt såå många gånger att låta bli vagnen. Sa även åt barnet idag, innan det hände..Förra veckan hade samma barn setat bredvid vagnen, när jag stog och pratade med en fröken. Tittade till Adele, och såg att hela filten var full av jord. Då hade barnet setat och slängt upp en massa jord på Adele. Sa åt h*n att sluta på en gång, och h*n såg helt oberörd ut. Veckan före körde samma barn in huvet till Adele, och nös henne rakt i ansiktet! När barnet tittade upp så hängde det TJOCKT med knallgult snor. Sa då åt h*n att gå bort från Adele, men inte rörde h*n en min då heller..Vet snart inte vad jag ska göra, blir så frustrerad!! Det är ju ett barn..men jag är ju rädd om MINA barn.Om Adele ville, hade jag haft henne i bärsjalen vid hämtning och lämning fortfarande. Där var hon iaf skyddad!
    Fyy, vilken jävla skitunge!
    Jag kan inte låta bli att säga det (som andra tänker..)  men vissa barn så får man nå mordiskt i blicken när man ser ;)
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

Själv så är man sjuk.. fyy tusan.
    Var till doktorn och fick hämta ut medicin för 600(!!):- Jättekul. Verkligen.

Åkte till dagis och hämta hem barnen, då hade E fått ögoninfektion......gaaaah!

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Starlet1 skrev 2008-09-16 16:12:04 följande:
    Stackars er. Vad är det för fel på dig då? Är det förkylning? Adam är piggare idag, ingen feber alls, och är lika pigg som vanligt, så han får gå till dagis imorgon och jag ska jobba, kl 6, puh.
    Har hög feber, halsont och ont i lederna. Så doktorn trodde på led och muskel infektion så jag fick pencillin och massa andra kontiga tabletter.. Höll på och svimma när jag skulle betala   Skamligt dyrt!
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

grattis knastroll!!!

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-09-23 09:47:07 följande:
    Hörrni tjejer som ska med ut i helgen.... vart ska vi vara och vad ska vi göra??? kom med förslag :)
    jag har inte hunnit funderat så långt.. men ja ska försöka ordna barnis iaf. För ut vill ja!
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    znoozan skrev 2008-09-23 20:39:13 följande:
    samma här!
    Var samma här med
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

Hejhej tjejjer..

Är in och läser ikapp en snabbis.. :)
    Tror hela Blge ska ut på Lördag, ALLA jag pratar med ska ut!  

Mini: Avstannade värkarna?

Nirna: Har du blivit mörk i håret igen?

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-09-29 21:12:46 följande:
           Är det nån som vill följa med till Sthlm på Underbara barn nu då??        Det är den 31 okt - 2 november.   En tjej helg i sthlm utan barn??!!               www.underbarabarn.com
    Jag vill ... men är inte säker på om jag kan.. Beror på flytt.
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

elwira blir alltid tagen för att va en kille ;)

Wilma -05 & Elwira -07
Svar på tråden Poppispinglorna