Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Poppispinglorna

tejp skrev 2008-08-26 21:15:11 följande:
    Föresten Jenny, hade ni inte vagn som ingick där? Onödigt att utsätta zappen för nått isf ju!
    jo svärfar sa att det ingick en,men han hade ingen aning om vad det är för vagn! Så jag tar nog med zappen,när du kommer hem och berättar bästa sättet att få med den
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan

men åhhhh har ni sett velorlånkisarna i pop-tråden,så härliga-men det stod från stl 98/104 vilket det lär dröja läääääääänge innan Isac kan ha

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan

Idag var det en rejält ledsen kille när mamma skulle åka från dagisGråter han har ju pipit till bara inte ens det vissa dagar men idag blåhöll han mig och grät hjärtskärande ringde dagis och det hade gått över som tur var,men fy vad jobbigt att åka ifrån en så ledsen pojk

• znoozan
    Michaela83 skrev 2008-08-28 11:00:49 följande:
    javisst är det jobbigt!! :( Idag är första gången E inte har gråtit när jag lämnat henne.. så idag känns det bra för mig!
    jag har lämnat utan problem en vecka ju,tänk om det fortsätter såhär nu?
    skönt att det gick bättre för E idag då
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-08-28 21:07:59 följande:
    I morgon är det kalaspremiär. Ett av..tre..fyra?Vi hade tänkt hålla det ganska enkelt, och hade faktiskt inte en tanke på dekorationer och skit. Förräns Xander sa nu ikväll, att han så gärna ville ha ballonger på sitt kalas. Thomas är iväg nu och handlar ballonger, serpentiner, och säkert en massa annat också..han har en förmåga att spåra ur när han sätter igång Han ringde nyss och jublade över att ha hittat Fear and Loathing in Las Vegas, på dvd. Kultförklarad som den är, var han såklart tvungen att köpa den. Så vad jag ska roa mig med i morgon är alltså att baka kakor, maränger, blåsa ballonger, samt skriva en examination.. *gah*Thomas får göra en insats när jag är i skolan, och blåsa upp några ballonger. Bakandet vill jag göra själv.Såg på Leila igårkväll, när hon bakade sega maränger, med choklad i..så det måste jag ju prova
    Åh vad mkt gott du bakar,Isac undrar om X vill byta mamma sisådär runt oktober när han fyller år
  • znoozan
    Martha skrev 2008-08-29 16:42:12 följande:
    Nu får ni babbla på lite här under kvällen så jag har nått å läsa ikapp sen när jag har tråkigt på jobbet.. eller efter jobbet ;)
    sssss det blir väl på jobbet,efter jobbet är du väl upptagen
  • znoozan
    Grattis Xander och Benjamin
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-08-30 21:37:13 följande:
    Urk..nästa år blir det smörgåstårta och salta kex..! Fy sjutton var jag är less på kakor och sötsaker. Magen har svällt till dubbel storlek, och jag ser riktigt nygravid ut. (nej inte det minsta gravid på riktigt, så vida det inte är modernt med jungrufödsel igen)Nån som ska på familjesöndagen på Rommetravet i morgon?
    Vi ska barnen (jag ska vara barnvakt åt systersonen) ska leka och jag ska vinna pengar och bli rik som ett troll
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-08-30 21:51:37 följande:
    Haha Ja vi ska väl mest dit för att Xander ska få Face-to-face-möte med en Ambulans Stog i tidningen att ambulansen och räddningstjänsten skulle visa upp sig.För min del lockar det mest med att Gevalia bjuder på kaffe!
    tror jag slarvläste tidningen,jag lyckades missa travannonsen stod det tider på grejjerna (typ ambulansen) eller är allt hela tiden?
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-08-31 08:28:48 följande:
    www.dalatravet.se/events.asp&EventID...Längst ner är länken till programbladet
    tackar stod inget om tider så det lär väl inte vara ngn särskild tid att passa,förutom loppen då
Svar på tråden Poppispinglorna