Inlägg från: Michaela83 |Visa alla inlägg
  • Michaela83

Poppispinglorna

Starlet1 skrev 2008-10-01 07:50:26 följande:
    Fast jag bryr mig inte.
    Dito
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    MiniMie skrev 2008-10-02 10:29:40 följande:
    BF-4 idag här..Den här ggn har jag inte alls gått upp så mycke i vikt.. gick iofs inte upp onormalt mycke förra ggn heller (13kg) men denna är jag nu uppe i 7,5kg..Antar att de är därför man står ut.. känns inte så jätte tungt. Även om jag hade fler kilon kvar sedan förra grav den här ggn... ;) Men de hör väl till..ryggen var paj redan innan men, först nu sista veckan börjar jag känna mej stel och "osmidig"... så.. jag ska väl inte klaga. Men..gud vad amn längtar efter att få snuffsa.. heheh.. =)=)=)
    jag vill också snuffsa på bebbe! FÖD BARN! Flört
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

var in och klämde på en Urban igår på barnens hus.. och guuuuuuud vad jag vill ha en!! Ångrar såå mkt att jag sålde den sista.. *buuuhu*

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    MiniMie skrev 2008-10-02 12:11:55 följande:
    hahaha ja visst.. allt för dej.. åker in nu på bums.. hhahhahah
    Bra,  jag som ska till Calimero ikväll.. Då kan ja händla preeeesent!!!  
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Nirnaeth skrev 2008-10-02 15:04:32 följande:
    Nån mer som kollade på VBÅ idag, och blev en aning känslosam? När Abe kom hem, och säger till Lexie: Ja, jag har kommit hem till dig!Och hon slänger sig i famnen på honom..Oh my god..jag bröt ihop totalt!Att jag är en nörd har vi nog redan konstaterat för längesen Jag blir lite extra känslig när jag är förkyld. Brukar mest bara håna VBÅ, även om jag följer serien slaviskt. Men idag..usch.Sådär, nu ska jag gå och skämmas en stund och tröstäta mina nybakade kolakakor
    ååh nej.... det missa jag :( och så jobbar ja i morrn så reprisen missar jag med.
    gaaah
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-10-02 19:53:30 följande:
    Men Borganäsvägen 33 vart är de då? mitt i stan?
    mitt emot godisaffären CACAO, eller kanske bättre om ja säger brevid skivaffären och gamla La moda.
    (lokalen är i gamla turkaffären som låg där ett tag)
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

Tittar in..

å jaaa jobbar heeela helgen.. :)

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

uuh, vad alla har sjuka ungar :( Krya på er alla!

Här mår vi prima.. =) ledig imorrn..väntar på Minis bebis...och packar kartonger!

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

Jag åkte med jobbet på kryss när det var inspelning.. Ska bli kul å se om man ser en skymt av oss vi såg kamerateamet flera gånger.. 
    Dock så åkte vi nyktra så räkna inte me nå skandaler..

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

När vi åkte på Cindrella, så fanns det skyltar uppsatta ÖVERALLT som det stod "på den här kryssningen har vi med oss ett inspelningsteam som kommer att filma ombord. Vill ni ha mer info kontakts kryssningsvärd/reception"
    Så människor visste om att det var dokumentär inspelning, men beter sig ändå som spån.
    Skrikandes

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

Jag har lite svårt att uttala mig, eller jag vet inte riktigt vad jag tycker,  eftersom jag inte är i den sisten själv ÄN.. men jag tycker nog att när man går i 5-6an är det helt okej att sminka sig lite..

Men allt beror väl på hur man är som person själv och vad man har med sig i sitt eget bagage. Hur och vad man har lärt barnet..barn gör ju gärna som sina föräldrar.
    Men som vuxen så sätter DU gränsen. 

Jag har en kompis som drog slingor på sin 3 (!!!!!!!) åring...  Och det skulle jag aldrig i min själ göra..men för henne så var det ingen big deal Gråter

/ säger en vars 3-åring som redan är besatt i läppglans  Flört 

Starlet: Stackars er!!! :( Hoppas han frisknar på sig snabbt.. Lilla Adam.

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    smarties skrev 2008-10-07 18:38:35 följande:
    Kan tillägga att det var redan från första klass.. :P
    Och jag ifrån lekis i STOR sthlm ska tilläggas..
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    MiniMie skrev 2008-10-07 22:26:14 följande:
    ..neeee.. jag föder INTE barn på bf+1.Har idag kommi fram till att jag ger de till på söndag.. sedan tänker jag tillåta mej själv att lessna ur på att..LÄNGTA..efter skrutten. Och då får alla som har känsliga öron hålla för eller vackert hålla sej undan.. för de kommer nog itne bli så trevligt.. med tanke på hur länga jag stått ut nu med ett evinnerligt leende på läpparna hela vägen och evigt tacksamhetsskuld mot de mirakel som skedde att vi faktiskt efter över 2år äntligen fick behålla en liten skatt inne i magen på mej....idag har jag så gott som shoppar HELA dagen... som grädde på moset har jag oxå tvingat min sambo att skälla på volvo..som i sin tur fick smöra för försäkringsbolaget så att vi har fått en hyrbil. dock lär vi betala 6.60:-/mil plus bensin.. MEN.. vi kan allafall ta oss till falun på egen hand nu.. om ungen behagar titta ut.. och vi fick låna en riktigt NICE bil =)=)
    min tippning är ju natten TILL lördag.. då är han här!!
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

var på pop i tisdags och handlade lite.. Kameltröjan, och en multirandig tröja, och ett par tights till det.. =)  Var inte så jätte mkt rea, men nåt blev d..

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Starlet1 skrev 2008-10-10 10:04:22 följande:
    Åh vad du är gullig! Såg en mamma i Falun som hade en så fin ängelreflex på sin jacka. Frågade henne och hon hade köpt den på just ängarosetten.Blir rörd av din empati.
     Tack Ylva.. inte ofta man blir kallad gullig numer OskyldigGenerad
    Starlet1 skrev 2008-10-10 14:17:24 följande:
    Adam grät inte när jag lämnad ehonom på dagis varken idag eller igår. Jätteskönt. Han ville att jag skulle ta upp honom, men när hans favvofröken tog upp honom så sa han inget. Så himla skönt.
    Vad skönt att det börjar gå bra! =)) Här är det ungefär varannan gång som går bra, och varannan så gråter hon. Men vi gör iaf framsteg :)
    Wilma -05 & Elwira -07
Svar på tråden Poppispinglorna