Poppispinglorna
var in och klämde på en Urban igår på barnens hus.. och guuuuuuud vad jag vill ha en!! Ångrar såå mkt att jag sålde den sista.. *buuuhu*
Tittar in..
å jaaa jobbar heeela helgen.. :)
uuh, vad alla har sjuka ungar :( Krya på er alla!
Här mår vi prima.. =) ledig imorrn..väntar på Minis bebis...och packar kartonger!
Jag åkte med jobbet på kryss när det var inspelning.. Ska bli kul å se om man ser en skymt av oss
vi såg kamerateamet flera gånger..
Dock så åkte vi nyktra så räkna inte me nå skandaler..
När vi åkte på Cindrella, så fanns det skyltar uppsatta ÖVERALLT som det stod "på den här kryssningen har vi med oss ett inspelningsteam som kommer att filma ombord. Vill ni ha mer info kontakts kryssningsvärd/reception"
Så människor visste om att det var dokumentär inspelning, men beter sig ändå som spån.

Jag har lite svårt att uttala mig, eller jag vet inte riktigt vad jag tycker, eftersom jag inte är i den sisten själv ÄN.. men jag tycker nog att när man går i 5-6an är det helt okej att sminka sig lite..
Men allt beror väl på hur man är som person själv och vad man har med sig i sitt eget bagage. Hur och vad man har lärt barnet..barn gör ju gärna som sina föräldrar.
Men som vuxen så sätter DU gränsen.
Jag har en kompis som drog slingor på sin 3 (!!!!!!!) åring... Och det skulle jag aldrig i min själ göra..men för henne så var det ingen big deal 
/ säger en vars 3-åring som redan är besatt i läppglans
Starlet: Stackars er!!! :( Hoppas han frisknar på sig snabbt.. Lilla Adam.
var på pop i tisdags och handlade lite.. Kameltröjan, och en multirandig tröja, och ett par tights till det.. =) Var inte så jätte mkt rea, men nåt blev d..
Är ni som jag och köper rosa bandet varje år, så är detta också ett tips om man vill stödja föräldrar som mist barn.. Allt för forskningen!
http://www.angla-rosetten.se/epages/angla-rosetten_se.sf