Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Poppispinglorna

Starlet1 skrev 2008-09-11 21:26:07 följande:
    Är det INGEN som vill följa med mig och brorsdottern på Ålandskryss den 27-28 september. Vi åker med Birka och ska dricka och sjunga och ha roligt
    skulle vara skoj men vi kommer hem från kreta helgen före så den helgen ska jag ta det lugnt hemma tror jag
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Martha skrev 2008-09-11 22:20:37 följande:
    Nää vi ska gå på krogen ;)
    ja just ja! Hihi jag får väl slappa på förmiddan dåFlört
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Martha skrev 2008-09-11 22:27:07 följande:
    Ja du får göra det.. Själv laddar jag med lite jobb..  Men jag hade bra tider i varje fall.. slutade ok på lördan å började sent på söndagen.. :)
    å perfa,hoppas det finns fler partysugna pinglor
  • znoozan
    Grattis Marit  Vi firar väl ordentligt den 27FlörtRäcka ut tungan
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-09-12 13:58:21 följande:
    Är det jag som är frusen, eller är det skitkallt ute. Jag fryser så mycket så jag sa till Göte att sätta på Adam täckbyxorna när dom skulle ut. Han bara tittade på mig men gjorde som jag sa. Men jag skulle verkligen vilja ha täckbyxor på mig. Få väl se om han flyter bort när jag tar in honom. Han är ute med farfar nu, jag är ju lite slö och ligger mest i soffan.
    det är skitkallt  jag fryser oxå,fast det gör jag iof jämt min pappa tror att jag kommer att ta med dunjackan till kreta
  • znoozan
    tejp skrev 2008-09-12 20:14:19 följande:
    Tack för idag Marit! Var roligt att träffas allihopa!! Ska strax lägga Moses. Är det bara mitt barn som är uppe såhär sent om kvällarna?
    Isac brukar lägga sig 8 men är pigg änFörvånad vad var det i tårtan tro
    Michaela83 skrev 2008-09-12 21:16:44 följande:
    yes!!
    kul,hoppas fler vill med oxå
  • znoozan

hallå Nu är vi hemma igen från kreta! Skönt att komma iväg,men vi hade otur med vädret,regnade flera dagar! annars har vi haft det underbar,Isac älskade att bada i havet och leka med stenarna!

• znoozan
    tejp skrev 2008-09-22 11:12:00 följande:
    Hallå!znoozan, trist att ni hade otur med vädret!! Tur vi hade sol hela tiden! Trodde typ aldrig att det regnade där! Här är Moses som vanligt i full fart! Han flyger fram och river i allt han kommer åt! Jag ska strax åka å handla. Trist väder idag, igen...
    Det brukar inte regna... det var iaf ganska varmt i luften,så när regnet slutade hoppade barnen i havet och badade!
    Nirnaeth skrev 2008-09-22 11:24:08 följande:
    Välkomna hem! Trist med vädret bara, hoppas ni fick några soldagar också.
    tackar jadå vi hade sol oxå,höll på att svimma när vi klev av planet det var som att gå in i en bastu!
  • znoozan
    smarties skrev 2008-09-22 21:29:43 följande:
    Dom måste ha haft rejält med tur, tror jag aldrig sett någon som kommit med så fort, dom måste ha tagit kort idag nästan. :)
    fotograferingen är väl måndagar så dem måste ju ha tagit idag! måste vara snabbhetsrekord av tidningen det brukar ju ta evigheter!
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-09-23 16:16:57 följande:
    Det där händer bara halvvägs för mig. G får en bra idé, jag hoppar på den direkt, men sen brukar det inte hända mer.
    samma här! Skrikandes
Svar på tråden Poppispinglorna