Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Poppispinglorna

copernicus skrev 2008-09-28 21:43:52 följande:
    varför hyrde ni vagn? Bara undrar Tyckte det var toppen att ha vagnen! Speciellt när planet var så försenat och Lua kunde sova gott i den i flera timmar! Dessutom kostar det ju inget att ta den med!
    Det var svärfar som bokade och han trodde att det var en bra ide... när jag fick reda på det var det redan betalt och sambon tyckte väl att det var pinsamt att komma med vagn när en var betald för därnereFundersam
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    lindi skrev 2008-09-28 21:42:19 följande:
    ja jag är supernöjd faktiskt, inget alls att klaga på!!!
    är den att köra ungefär som zappen?
    lindi skrev 2008-09-28 21:46:12 följande:
    ja vi längtar vi med! brukar åka ett gäng på våren o sen på hösten, helt perfekt. vi har en buss vi får låna genom jobbet så då får man plats några stycken. kul bara att komma iväg en sväng också o bussresan brukar vara skön för hur ofta hinner man sitta o prata i flera timmar ostört men sina vänner! har hyrt en stuga privat några kilometer därifrån, jättebilligt 65 kr per person vill ha fredag nu!!!!!!!! hihi!
    oj vad billigt,kul då blir det mer att shoppa för
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    copernicus skrev 2008-09-28 22:04:01 följande:
    jaha ok!Ja tanken var ju snäll förstås
    ja den var ju iof det,och gubben är 60 bast så han har väl inte nån koll på barnvagnar
  • znoozan

Isac vägrar potta och sitta på toaletten,han ska stå han säger gärna till fastän det inte är dags oxå,för det är tydligen kul att titta i vattnet och spola

• znoozan
    Martha skrev 2008-09-29 21:12:46 följande:
           Är det nån som vill följa med till Sthlm på Underbara barn nu då??        Det är den 31 okt - 2 november.   En tjej helg i sthlm utan barn??!!               www.underbarabarn.com
    vill men inte säker på om jag kan!
    smarties skrev 2008-09-29 21:29:14 följande:
    Min karl när han bygger ikeamöbler.1. Svära och slita i kartongen, för kniv går ju inte att använda.2. Slita isär påsen med skruvarna, går inte att använda sax, svära över hur dom packat in skruvarna, se fundersam ut och undra om man verkligen ska använda alla dom här.3. Granska alla bitar, försöka pussla dom utan att använda skruvar.4. Ta upp skruvarna igen, försöka hitta var dom ska sitta.5. Ta fram bruksanvisningen, titta på hur jag gjorde den andra hyllan som är exakt likadan, gjorde jag som bruksanvisningen sa?6. Läsa noggrant bruksanvisningen, titta på alla delar..se fundersam ut.7. Måtta, mäta, lägga sakerna rakt. 8. Titta bruksanvisningen igen, sucka, svära lite och lägga den åt sidan.9. Nu skruva ihop cdhyllan.:D
    haha du har live underhållning hemma då
  • znoozan
    Martha skrev 2008-09-29 21:49:33 följande:
    Znozzan.. vad ska du göra då?

vet inte om M är hemma så jag kan vara borta så länge,det blir väl hela helgen?

• znoozan
    Martha skrev 2008-09-29 22:21:20 följande:
    Kungens kurva är ju rätt nära mässan... och där finns IKEA, babyland, Heron City med lite olika affärer.. :)
    ja det gör ju inget om man hinner med de affärerna oxå
  • znoozan
    tejp skrev 2008-09-30 12:55:50 följande:
    Egentligen är det ganska irriterade, att folk alltid kollar kläderna och utgår från att det är en tjej om den har rosa och en kille om den har blått.
    På Isac är det hårlängden folk går på tydligen,när han hade långt hår trodde många att han var tjej,men sen vi snaggade har ingen trott det
    Jag brukar fråga om jag är osäker,tycker det kan vara svårt att se på andras  faktiskt!
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-10-01 10:00:49 följande:
    Gissa om jag har världens lyckligaste unge idag? Hans avdelning ska på studiebesök på brandstationen idag Xander har inte pratat om nåt annat dom senaste dagarna, och det lär han fortsätta med ett tag!Lab på Blg
    Å det skulle Isac gilla Brandlarmet hade gått på dagis idag så brandbilarna kom-när Isac SOV! typiskt!
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-10-01 20:45:00 följande:
    Nä, stackarn! Vilken osis
    max otur,hans största intresse nu är ju brandbilar... brukar det inte vara öppet hus på brandstationen nångång har jag för mig? Vad skojigt för dem att få ha jumpa i deras lokaler,bra läge på dagis
Svar på tråden Poppispinglorna