• Martha

Poppispinglorna

Ärsh då¨det går inte å citera.. men jag hoppas alla kan åka till sthlm vore skoj :)

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Martha

Go morron tjejjer...   ursh va dåliga vi är på å skriva här nu...  alla har väl fullt upp med dagis å skolor å sånt kan jag tänka.. ;)

• Martha
    Nirnaeth skrev 2008-08-20 10:34:31 följande:
    Jag borde vara upptagen..borde sitta med näsan i skolböckerna..men jag kan inte tänka just nu Fick just ett mail från min lärare, där hon informerar mig om att hon bokat in mig på två studiebesök nästa vecka, där jag INTE kan ta med Adele. Plus ett studiebesök under min APU-tid. Dessutom har jag metodövningar nästa vecka, och examination..Jag kan inte ha med Adele på nåt av det här..och jag vet inte riktigt vart jag ska göra av henne!Under metodövningen, och examinationen, ska Thomas ta några timmar ledigt. Men studiebesöken är ju hela dagen..och det är lite sent att komma nu och be om ledigt. Han jobbar ju sista veckan nästa vecka, och är sen pappaledig i tre veckor. Hade jag vetat det här tidigare då hade han ju fått ta pappaledigt hela nästa vecka också.Det krånglar ju till det hela lite, eftersom han är den enda som kan mata henne med flaska.Jävla bök..!!
    guud va drygt.. men går det verkligen inte å skjuta på de där besöken till nästa vecka istället då?
  • Martha
    znoozan skrev 2008-08-20 20:52:33 följande:
    inte bara dagis,shopping oxå 
    Hihi eller fönstertittning kanske det kallas när man bara tittar å inte handlar.. :)
  • Martha

Tycker det är skitsvårt å hitta snygga skor.. Vill ha nått som funkar till allt och som inte syns hur smutsiga de blir..  Än har jag inte hittat några jag gillar.. :(

• Martha

Gudars smarties vad du skrämms i din blogg.. ;)  Läste inte riktigt så gissa vad jag trodde :)

• Martha
    smarties skrev 2008-08-20 22:10:49 följande:
    Nääj, så roligt ska vi inte ha. :D
    Hihi det hade väl varit mysigt :)
  • Martha
    Nirnaeth skrev 2008-08-20 22:09:20 följande:
    Ja inte är det lätt! Dom jag köpte nu ska enbart fungera som utelekskor på dagis, när det börjar bli lite kallare. Dom är läckert dassbruna så han kan gegga ner sig bäst han vill Sen var dom förstärkta runt om, så dom är tåliga mot vatten å skit.Men vad han ska ha nu har jag ingen aning om..det känns ju lagomt kul att köpa nya vanliga skor, när det är snart är kallt..och i vår lär dom ju inte passa sen.
    Hittade jätte bra åt Havanna men då var det sånna som började på 25 å då gick det ju inte.. de mindre är svårare å hitta... :( 
  • Martha

Inte ett endaste inlägg på hela dan.. Vad gör ni???

Själv har jag jobbat till kl 15 då jag hämtade barnen.. Sen har vi lekt å lagat mat.. :) Nu sover bägge två och jag höll oxå på å somna när jag la dom.. :(

• Martha

Hejhej..

Har ni sett att den 25 sept är det dags för shoppingkväll på kupolen igen.. :)

Svar på tråden Poppispinglorna