-
Maj är det ju långt tillNirnaeth skrev 2008-10-01 20:54:53 följande:Ja nästa öppet hus är i maj. Trist nog. Jag har missat det i år, trots att jag försökte hålla koll..men nästa år då jäklar, då ska vi dit iaf. Xanders favoritprogram på tv är Sjukhuset och Cops..men bara när det är utryckning Finns det inget med brandkåren också??
Vet inte om det går än men det har gått ett brandkårsprogram på disovery det hette ladder nånting!
-
jaaaaag viiiiiiiiiillMiniMie skrev 2008-10-02 12:31:55 följande:hahahahah.... toppen!!Föresten läste jag på Ina´s blogg idag att minirodini-kläderna anlänt..och hon behåller ALLT själv.. hahah.. tydligen väldigt fina tryck =)Och om någon är sugen på att tjuvkika så har dom förskyltat lite i butiken nu.. så kika förbi på borganäsvägen 33 när ni är på stan ;);)Butiken kommer för övrigt att heta tre äpplen hög.. och är någon intresserad av en förhands-öppning-kväll (eller vad de heter) så säg till mej, då jag blivit ombedd att samla några namn och adresser åt henne inför, tjuvstarten!
-
Oj vad lugnt det var här,vad gör alla i ruskvädret? Själv målar jag i hallen,vi hade tänkt åka på rättviks marknad men i det här vädret håller jag mig hellre inomhus

-
kupolen är bra i sånt här vädersmarties skrev 2008-10-05 10:25:44 följande:Vi tänkte också åka till marknaden i helgen, men var så dåligt väder när vi kom uppåt så vi stannade kvar i Leksand och hälsade på mina föräldrar istället. Sparade nog in massa pengar på det. :)Idag är det slödag här hemma, jag är den enda som är vaken, de andra sover middag i sovrummet, och när dom har vaknat tänkte vi ta en promenad till Kupolen och se om vi hittar någonting roligt att shoppa.. :D
men vi skulle ju på lager 157 och calimero på vägen till rättvik det var ju där jag ville shoppa!
-
Nä här är full fart på Isac! Hur är det med tjejjerna nu då?Martha skrev 2008-10-05 10:26:55 följande:Ingen feber hos er??? Adam hade oxå fått feber i natt nämligen... :( -
nä inte idag,jag vill måla klart ju!Martha skrev 2008-10-05 10:34:44 följande:ååå men kan ni inte bara åka dit då? ;) -
Men allvarligt.... nu säger sambon att han nog vill åka ändå?
what? han går knappt till bilen i sånt här väder annars och nu vill han gå på marknad?
-
Går inte att citera ju! Starlet: kan dem kräkas av feber? Isac kräktes ju förra torsdag natt och hade hög feber men jag trodde det var magsjuka då? Vi får se om det blir marknad jag måste ju måla klart först,får väl måla långsamt då
Smarties: haha snyggt att gå bland folk i stövlar
jag har iof mina snygga zebrarandiga 
-
Starlet: Ja det gjorde jag oxå,dumt att chansa med sånt elände!
-
starlet: usch då jobbigt med så hög feber
hoppas han kryar på sig snart