Inlägg från: smarties |Visa alla inlägg
  • smarties

Poppispinglorna

bebis08 skrev 2008-09-23 09:11:40 följande:
    Gör som "alla andra"....Scanna in dem och skicka tillbaka..... Det ÄR jättedyrt med skolkort!Vi köper katalogerna så de har kvar.Sen älskar jag ju att fota så det blir nog egna bilder på ungarna till julklappar åt mor o farföräldrar
    Haha ja, så gjorde jag förra året. Sen förstorade jag upp till dom som ville ha. Blev billigt och bra :)

Men att dom är så duktiga på att fota, ungarna ser aldrig så här glada ut när jag försöker fota dom, och syskonkortet, dom fick dom att sitta bredvid varandra, bara det är en bedrift :D
  • smarties

Hm, nu har karln fått någon knäpp eller nåt. Han ringde och pratade med nya hyresvärden, och fick höra att man fick göra om i lägenheten bara det såg bra ut..så nu ska han tydligen göra om där i nya lägenheten, jisses..vad har hänt? Han som aldrig ville tapetsera och måla igen :D

• smarties
    Martha skrev 2008-09-23 13:06:36 följande:
    ååå trevlig karl... ;)   Gillar när de får sånna där egna påhitt.. :)
    Ja det här ska utnyttjas, nu ska han få fixa och dona där i lägenheten.. :D
  • smarties

Jag önskar jag hade en karl som vore hantverkare..då kanske något blev gjort.. :)

Gud vilken grinig Moa jag har idag, hon har fått nys på mina skor, och ska prova dom, men blir jätteförbaskad när hon inte kan gå i dom.. :P

• smarties

Vi måste åka till Ikea igen i helgen, suck.
    Dom har gett oss fel madrasser till ungarnas sängar, och ja, då lär vi ju åka dit o byta till rätt.
    Blä. Kul o åka dit o tillbaka för ett par madrasser.. :P

• smarties
    copernicus skrev 2008-09-24 13:34:53 följande:
    haha jag stackars er!själv skulle jag verkligen behöva åka dit snart, men jag har turen att det tom är min karl som föreslår det!!!Fast när han väl är där tycker han det är sådär, men han klagar inte!
    Ja, nu måste jag ju faktisk ta och tröstshoppa lite när vi väl åker dit igen, jag kan säkert komma på något mer vi behöver när vi ändå ska dit.. :)
  • smarties

Han är såå söt lilla Liam, fick mig en liten titt när dom kom hem...Moa såg chockad ut o undrade vad f-n det där var för något, o Max han ville visa en låtsassnigel han hade i handen.. :D

• smarties

Gud vad jag är förbannad!
    Vi var och köpte pizza på Ata, och en bilist backade nästan på vagnen för oss, och sen FORTSATTE han backa och körde nästan in i huset! Peppe blev skitförbannad och gick fram till bilen, och frågade vafan han höll på med...och han i bilen öppnade..dyngpackad...sluddrade fram förlåt och sen fick han knappt igen bildörren och körde iväg..gissa vilka som ringde och anmälde hans regnummer... :P

• smarties

Polisen hittade bilen parkerad, så dom skulle läsa lusen av honom =)
    Vi bestämde oss för att inte anmäla iaf, men hade något hänt..då jäklar..

• smarties

..och nu är alla på shoppingkvällen, hoppas ni gör några fynd? :)
    Själv sitter jag i soffan och ser på White Chicks och önskar jag hade massa pengar så jag kunde fynda en dockvagn åt Moa.. :)

Får ta det nästa gång :P

Svar på tråden Poppispinglorna