Inlägg från: Nirnaeth |Visa alla inlägg
  • Nirnaeth

Poppispinglorna

Jag håller på att få frispel på alla roliga webshoppar som har sommarrea nu!!
    Eller rättare sagt; mitt bankkonto håller på att bryta ihop..

Har precis köpt vinteroveraller till barnen, och igår fyndade jag lite fina kläder. Luckylittleme.se har enoooormt snabb leverans! Skickade ordern igåreftermiddag, med kortbetalning, och idag är kläderna här

Det hade nog varit billigare att stanna i skogen resten av veckan..haha

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Nirnaeth
    lindi skrev 2008-07-19 09:52:23 följande:
    tejp! du var nyfiken förut på tuvas säng, såhär blev det! saknas golvlister än men iaf
    Hjälp vad snyggt det var! Hur fyndigt som helst
  • Nirnaeth
    Starlet1 skrev 2008-07-23 10:25:35 följande:
    Kanske inte dockvagn, men en dammsugare är jag på jakt efter. Men det finns inte nånstans. Är det nån som sett nån som ser realistisk ut?
    haha, min sambo byggde en "dammsugare" åt Xander Av en glassbutt, och en gammal vattenslang, samt en halv toarulle..

Mycket realistisk måste jag säga..
  • Nirnaeth
    Starlet1 skrev 2008-07-23 10:25:35 följande:
    Kanske inte dockvagn, men en dammsugare är jag på jakt efter. Men det finns inte nånstans. Är det nån som sett nån som ser realistisk ut?
    Just ja, på Elgiganten brukar dom ha leksaksdammsugare, borta vid dom riktiga dammsugarna. Ser exakt ut som en riktig, fast i miniformat.
  • Nirnaeth
    Martha skrev 2008-07-24 21:21:55 följande:
    Hallååå tjejjorna.. Vad gör ni i kväll??
    Jag har varit ute på en lååååång kvällspromenad, helt ensam!
  • Nirnaeth
    Martha skrev 2008-07-24 21:51:16 följande:
    ååå så skönt.. jag å karro var på kupolen helt utan barn innan det var oxå skönt.. :)
    Härligt! ska dit idag, utan barn!
    Lär passa på medans Thomas har semester, och kan ta bägge barnen
  • Nirnaeth

Jäklar vad det började blåsa! Hann ut i sista sekunden för att rädda parasollet från att flyga iväg från balkongen.
    Hoppas på ett rejält åskväder nu, så det tunga i luften släpper lite.

• Nirnaeth
    smarties skrev 2008-07-27 17:54:06 följande:
    Vi kommer från Leksand nu, o där åskar det som sjutton! Har vi tur kommer det hit nu :)
    Har det inte nyss varit här?

Jag som för bara nån timme sen dränkte balkongväxterna i vatten, för det var så längesen det regnade..gissa om dom flyter nu?
    Xander jublar och skriker av skratt varenda gång det kommer en smäll, han och Thomas har setat på balkongen och kollat efter blixtar.
  • Nirnaeth

Nån som käkat på subway nyligen? Är det värt ett besök?

Lyckades precis bränna baguetterna i ugnen, tack vare ständiga elavbrott (proppen gick heeela jävla tiden), och nu är jag inte alls på humör för mer matlagning.

• Nirnaeth

Måndag morgon!

Semestern är slut för Thomas del, och det är kaos..

Jag rear ut mina ungar idag..ett par timmar! Den ena håller på och få tänder, och är lindrigt uttryckt helt omöjlig..
    Den andra ser det som sin uppgift att retas och göra allt för att lillasyster inte ska sova.

Dock fick jag hjälp av naturen, som såg till att X var tvungen att uppsöka pottan en längre stund, så jag kunde få A att sova i lugn och ro

Nu ska jag dra fram städartiklar, och lära Xander en ny rolig lek; "skura badrummet"

Svar på tråden Poppispinglorna